Moeite met inloggen?

Hebben jullie ook van die inlogproblemen? Ik log me in, moet altijd een paar keer proberen, maar als ik dan bij april 2013 ben, ben ik ineens niet meer ingelogd en kan ik niet meer reageren. Wil ik opnieuw inloggen, blijk ik wel ingelogd te zijn... Echt vervelend, want je wilt toch gewoon dat t werkt!?

ik heb er ook problemen mee gehad, toen heb ik contact op genomen met de site, hun gaven het advies om een keer te klikken op ww vergeten, en opnieuw een ww aanmaken, dat heb ik gedaan en sinds dien blijf ik op mijn laptop aangemeld

Smurfje goede tip!! Ik word er echt gek van... Bij mij lukt het bijna nooit. Al probeer ik het 10 keer achter elkaar.. Zouden ze wel wat aan mogen doen als zoveel er last van hebben....

Ik heb nu ook mijn wachtwoord veranderd en het lukt daarna om zonder problemen in te loggen. Ik wil wel graag iedere keer opnieuw inloggen omdat er vaak anderen op onze computer zitten en ik er niet op zit te wachten dat ze alles gaan lezen wat ik schrijf of de link direct leggen dat het ik het ben die schrijf...

Hopelijk lukt het straks weer om goed in te loggen. Anders ga ik gewoon iedere keer m'n wachtwoord veranderen;-)

Terug
Bovenaan