moeite met kolven

heb steeds meer moeite met kolven, eerst kolfde ik echt veel en nu kom ik met moeite aan de 2 keer 180. antonio krijgt sochtend de borst voordat ik ga werken en zodra ik thuis ben weer, op mijn werk lukt het heel slecht om op vaste tijden te kolven laat staan twee keer, vraag me af hoe het gaat bij de andere moeder die bv geven en werken.

Geef geen borstvoeding maar bij mn oudste zeiden ze dat ik iets mee moest nemen waar de geur van je kindje aan zit en daar aan moest ruiken.
Dit zou een toeschietreflex geven, of fotootje van je kindje bekijken?
Of mischien een neusspray voor nog een keer een toeschietreflex als het niet zo meer lukt nadat je gekolfd hebt?

Liefs Marina

De neusspray werkt super die heb ik ook..
En klinktmisschien raar maar huilen van antonio opnemen dat werkte bij mij heel erg maar tegenwoordig trouwens ook niet meer

Tja dat wordt steeds moeilijker om een tsr op te wekken natuurlijk!! Ik zou evt die neusspray eens proberen, daar hoor ik veel goede dingen over en het is natuurlijk!
Knap hoor dat je het kolven zolang vohoud!!
Succes

Hoi hoi na lange tijd weer terug bij de mamaclub. Mij lukt het kloven ook niet goed meer. Het schijnt wel goed te zijn om het te blijven volhouden al is het maar een beetje. Zo hou je de melkproductie wel op gang.

Terug
Bovenaan