Roosmarijn heeft op het moment erg veel moeite met haar ontlasting. Ik ben de borstvoeding aan het afbouwen en zit nu op 4 flessen met kunstvoeding en 2 of 3 borstvoedingen en nu heeft ze heel veel moeite met haar ontlasting. Plassen doet ze gelukkig wel heel goed, maar poepen heeft ze nu een dag overgeslagen en ze is maar steeds aan het duwen, maar er komt niks. Ze laat ook heel veel scheetjes. Ze heeft wel steeds honger, maar oh dat gehuil. Het doet me echt heel zeer. En dat terwijl ze helemaal niet zoveel huilde hiervoor. Ik hoop dat ze maar snel een luier vol mag maken en dat we dan het ergste gehad hebben. Ik heb de Friso voedingslijn al gebeld en zij zeggen dat het 2 weken wennen kan zijn. Dat het erbij hoort. En dat kinderen met flesvoeding niet iedere dag een poepluier hoeven te hebben.
Dit kost me echt heel veel moeite en ik heb me zelfs al schuldig gevoeld dat die borstvoeding afgebouwd wordt. Argh.
Als iemand tips heeft om haar een beetje te helpen dan hoor ik het graag. Want hoeveel liefde we haar ook geven, het helpt niet om die ontlasting kwijt te raken.
Liefs,
Dit kost me echt heel veel moeite en ik heb me zelfs al schuldig gevoeld dat die borstvoeding afgebouwd wordt. Argh.
Als iemand tips heeft om haar een beetje te helpen dan hoor ik het graag. Want hoeveel liefde we haar ook geven, het helpt niet om die ontlasting kwijt te raken.
Liefs,