Moeite met (pap) fles

<p>Hallo. Mijn zoontje heeft al vanaf het begin niet goed gedronken. Hij hapte niet goed aan waardoor borstvoeding niet lukte . Uiteindelijk flesvoeding gegeven. Eerst dr brown, daarna difrax omdat door het indikken van de voeding ivm spugen het niet uit de dr brown fles kwam. Echter blijkt hij al maanden verkeerd te drinken met de difrax speen, deze doet hij maar half in z'n mond. Nu dus dr brown speen op difrax fles, dat gaat beter.</p><p>Echter zuigt hij helemaal niet. Ik heb speen 3 erop, bij een kleinere speen krijgt hij er niks uit. Speen 3 is groot genoeg dat er met sabbelen aan de speen voldoende uit loopt. </p><p>Ik geef sinds een week rond 18u pap van de lepel. Vandaag voor het eerst papfles geprobeerd, 180cc met 2 schepjes rijstebloem, speen y van dr brown. Echt een enorm gat in de speen!</p><p>Resultaat een krijsend kind, en na 10 minuten 30cc uit de fles...</p><p>Herkennen mensen dit? Dat niet zuigen? Of het niet willen van een papfles? Kan het zijn dat hij de substantie vies vindt, dat hij hiervoor overgevoelig is? Want van de lepel vindt hij wel lekker dus het ligt niet aan de smaak lijkt me...</p><p>Iemand tips? </p>

Het slecht drinken weet ik niet, maar problemen met papfles en verdikkingsmiddel hebben wij ook gehad.
ik kan in je berichtje niet opmaken hoe oud je kindje is, maar ik heb na een week frustratie alle pap en zooi aan de kant gegooid. Heb toen wat pap via een lepeltje gedaan of een ligakoek met melk mixen en via een lepeltje gegeven. Niet suikerbewust maar was hier voor iedereen beter.

misschien kun je van iemand een fles van mam proberen die hebben een ander soort speen. Vriendin van me was dol enthousiast.

Ik weet ook niet hoe oud je kindje is, ook ik heb enorm lopen prullen met pap flessen. 
Sinds ze 7 maanden is krijgt ze bij haar pap flessen 1 ½ schep rijstebloem bij haar melk in de ochtend en avond. Ik heb wel nutrilon omneo comfort,.deze voeding is van zichzelf al dikker. Deze geef ik met een fase 3 speen van dr. Brown. 
En soms slipt de speen dan nog dicht, (dochterlief wordt dan erg boos) dan hou ik de fles op zijn kop en trek ik een paar keer aan de speen tot het propje eruit schiet en dan kan ze weer drinken. 
Alle andere pap soorten heb ik ook opgegeven, want het kwam er idd of niet uit of het gutste eruit. Vandaar dat ik nog steeds rijstebloem geef en ze is nu 10 maanden.

Succes! 

Terug
Bovenaan