<p>Hallo. Mijn zoontje heeft al vanaf het begin niet goed gedronken. Hij hapte niet goed aan waardoor borstvoeding niet lukte . Uiteindelijk flesvoeding gegeven. Eerst dr brown, daarna difrax omdat door het indikken van de voeding ivm spugen het niet uit de dr brown fles kwam. Echter blijkt hij al maanden verkeerd te drinken met de difrax speen, deze doet hij maar half in z'n mond. Nu dus dr brown speen op difrax fles, dat gaat beter.</p><p>Echter zuigt hij helemaal niet. Ik heb speen 3 erop, bij een kleinere speen krijgt hij er niks uit. Speen 3 is groot genoeg dat er met sabbelen aan de speen voldoende uit loopt. </p><p>Ik geef sinds een week rond 18u pap van de lepel. Vandaag voor het eerst papfles geprobeerd, 180cc met 2 schepjes rijstebloem, speen y van dr brown. Echt een enorm gat in de speen!</p><p>Resultaat een krijsend kind, en na 10 minuten 30cc uit de fles...</p><p>Herkennen mensen dit? Dat niet zuigen? Of het niet willen van een papfles? Kan het zijn dat hij de substantie vies vindt, dat hij hiervoor overgevoelig is? Want van de lepel vindt hij wel lekker dus het ligt niet aan de smaak lijkt me...</p><p>Iemand tips? </p>