Moeite met poepen maar wel dunne ontlasting

<p>Hoi allemaal,</p><p>Mijn dochtertje is nu 6 weken oud en drinkt flesvoeding van Nutrilon.</p><p>Ze poept 1x op een dag alleen heeft ze hier wel een paar uur last van voordat het eruit komt.. Gisteren tot wel 6!?! uur..</p><p>De ontlasting is overigens wel dun ( wel heel veel ). </p><p>Zijn er meer mensen die dit zo ervaren en heeft iemand tips? Ik vind het namelijk zo zielig dat ze hier elke dag last van heeft en dat terwijl het helemaal niet dik is ofzo..</p><p> </p>

Misschien is dat overloopdiarree? Heeft ze alleen maar dunne ontlasting of ook wat dik/korrelig. Of ben je net overgestapt van bv naar kv? Daar kunnen ze beetje moeite mee hebben. Je kan verder ook nutrilon omneo proberen. Helpt bij moeizame ontlasting.

Doet mij inderdaad ook denken aan overloop diarree. Wat betekend dat er een ernstige obstipatie is en deze diarree zich erlangs duwt. Zou hier wel snel mee naar een huisarts gaan om dat als dat t is dat erg pijn kan doen en voor problemen kan gaan zorgen. Een arts kan heel makkelijk voelen of er inderdaad een verstopping zit 

Terug
Bovenaan