Moeite met slapen met me zwangere buik

Hallo allemaal!

Ik he been vraagje,

Ik ben nou in de laatste maanden van mijn zwangerschap. Ik heb gisteravond wel voor het eerst last gehad met een comfortable positie vinden om in te slapen. Plus de kleine beweegt ook nog eens enorm in mijn buik...hij heeft tenminste een hoop pit.

Nou had ik gelezen dat een voedingkussen enorm kan helpen bij een comfortable positie vinden om in te slapen.  Ik kwam deze handleiding tegen http://www.zwangerwat.nu/beste-voedingskussen/

Zo’n flossflake grote kussen zag er wel super comfortable uit, maar hij is wel duur… heeft iemand daar ervaring mee? Of doet zo’n kleine babylonia het werk net zo goed?

Alvast super bedankt!

Ik gebruik een voedingskussen van de kruidvat. Persoonlijk vind ik die tot nu toe (26+6) het prettigst liggen.  Al lijkt mij die u vorm ook wel erg prettig vooral voor het einde van de zwangerschap. Ik zou je aanraden om eerst een betaalbare te proberen en kijken of dat verlichting brengt.

Veel succes met de laatste loodjes !

hallo,

Ik heb gelukkig nog niet veel last met slapen, maar ik weet wel dat ze zo'n U voedingskussen bij de hema hebben/hadden. Ik heb alleen geen idee of die bevalt of niet. Maar is in iedergeval niet zo duur.

Groetjes en succes.

Oeeh echt aan het twijfelen, is die van de hema ook gevuld met die kleine bolletjes? ( ik lees overal dat die toch wel heel fijn liggen).

Ik ben bang om een goedkopere versie te halen en daarna toch weer ietsje meer te moeten betalen. Ik denk wel dat ik voor die babylonia ga, ik hoop op het beste!

Hey..

Nee, de hema heeft geen balletjes vulling volgens mij. Ik zou zo niet weten wat er wel in zit maar het is minder goed te verdelen als zo'n balletjes u kussen. Wat steviger. Succes met het uitproberen en ik hoop dat het werkt!

Terug
Bovenaan