Moeite met werken

Hallo
Ik zit met een enorm dilemma.
Anderhalf jaar geleden ging na zes maanden de zwangerschap van onze tweeling fout en zijn we ze verloren.
Nu ben ik opnieuw zwanger, 10 weken.
Heel erg mooi natuurlijk maar er zit ook nog angst in.
Mijn grootste zorgenpost is mijn werk. Ik werk in ploegendienst in de productie.
Veel bukken hele dag staan en veel herrie. Buiten de zorgen van de risico's houd ik het ook niet goed vol. Ben erg vermoeid, erg misselijk en na eventjes werken voel ik mijn buik al strak staan.
Over zeven weken moet ik er sowieso uit vanwege de zwangerschap en het lawaai op de vloer (ben uitzendkracht)
Maar ik hou het nu al bijna niet meer vol. Ik ben veel aan het overgeven en ben hele dagen moe.
Meld ik me ziek of sukkel ik zeven weken door?

Ik denk persoonlijk dat je het al weet alleen bang bent om de keuze te maken. Luister naar jezelf en zoals ik het bekijk; ziekmelden. Jij en de kleine voorop! 

Ik ben het ook met de anderen eens. Ik zit ook sinds week 29/30 thuis omdat ik het ook (al langere tijd) echt niet meer volhield op mijn werk. Het is echt een mindset waar je mee om moet gaan en dat is lastig, maar probeer zoveel mogelijk aan jezelf en aan vooral aan je kindje te denken! Zit mama niet goed in haar vel, dan het kindje ook niet.
Wellicht dat je halve dagen kan gaan werken en als het echt niet meer gaat stoppen? Ik zou zeker niet op deze tour doorgaan :)

Ik heb van de week controle fehad bij de gynaecologe. En gelijk dit onderwerp aangesneden.
Zij adviseerde me ook om te stoppen met werken en vooral aan mezelf en het kindje te denken. Helemaal omdat mijn vorige zwangerschap ook niet goed verlopen is.
Dus ik zit nu in de ziektewet thuis.  Wat maar goed is ook want de kwalen zijn op volle toeren aan het werk! Haha
Bedankt voor jullie reacties , deed me inzien dat ik iets moest doen!

Goed gekozen, veel succes met de rest van je zwangerschap en hopen dat je kindje gewoon gezond en wel geboren wordt straks :)

Terug
Bovenaan