Moeite om mijn mond te houden

Hoi Dames,

Hebben jullie er net als ik zoveel moeite mee om je mond te houden? Ik zou het liefst iedereen vertellen dat het zover is. Mijn moeder weet het al wel, maar dat is vaak met moeders denk ik. Wanneer vertellen jullie het of hebben al verteld? Ik denk dat ik er morgen nog meer moeite mee ga krijgen als ik de echo gehad heb. Ik ben eigenlijk niet van plan het voor de 10 weken te vertellen, maar wil zo graag. Bij mijn miskramen heb ik pas achteraf gezegd en dat vond ik eigenlijk dubbel zo moeilijk. Deze keer maak ik genoeg hcg aan en het voelt zo goed. De angst is er zeker wel, maar zal heel blij zijn als die weken allemaal voorbij zijn.

Liefs Supertje

Hoi Supertje,.....

Ik kan het me helemaal voorstellen,..
Wij zijn al sinds 2006 bezig om zwanger te raken, en nu het eindelijk gelukt is, moet ik me maar stil zien te houden,.... Wil het juist van de daken schreeuwen,....

maar goed,..... ik heb het een aantal belangrijke fam. leden wel verteld,........ Ze weten allemaal dat we met icsi bezig waren, en vragen dus ook braaf na een poging of het gelukt is,..... Nou, hou je dan maar eens stil,......

Maar goed,. toch heel veel sterkte,.... kan me voorstellen dat die miskramen toch wat onzekerheid meebrengen,....

Liefs Marion

hoi hoi,

ik heb het mijn ouders en broers en zussen wel al verteld.
mijn schoonouders hebben we het nog niet verteld die zijn nu met vakantie en komen de 23ste terug, die gaan we het dan vertellen.
verder heeft een tante van mijn vriend aan me gevraagd of ik zwanger was omdat ze dat aan me zag....ik was zo verbaasd dat ik ja zei...maar wel gevraagd of ze het stil willen houden.

kan niet wachten idd tot ik de echo gehad heb en het dan van de daken kan gaan schreeuwen :)

liefs
Nicole

Ooo ik kan t ook wel van de daken schreeuwen maar we wachten eerst ff de eerste echo af! Deze is gelukkig donderdag! Dan gaan we t mijn ouders en schoonouders vertellen! Pffff kan niet wachten!!

Ja erg he?!
Ik kan het ook wel uitschreeuwen hahaha

De 21e is mijn moeder jarig en heb vandaag geshopt voor een cadeaumand met speen, muisjes, sokjes en een slabbetje, dus zal een verjaardagcadeautje worden om nooit te vergeten!

Een week later openen mijn schoonouders hun nieuwe zaak, dus zo'n zelfde mand staat hun dan ook te wachten!

Heb vrijdag een afspraak met mijn huisarts, ze wilde me ook nog even zien voordat ik naar de verloskundigen-wereld vertrek, dus ben benieuwd.

Liefs,
Juul

Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen mijn familie al voor de 1e echo ingelicht. Kon inderdaad niet wachten. Maar op mijn werk heb ik het pas na de 1e echo verteld. Kon ook niet ander want ik werk op een school en zie mij collega's pas na de zomervakantie. (mijn andere 2 kinderen zijn van begin april en maart) en nummer 3 word 8 maart verwacht. Dus ben elke keer in de zelfde periode zwanger.

Groetjes Anne

Hoi,
Hier hezelfde, bij mijn vorige zwangerschappen had ik het al eerder verteld, nu weten alleen mijn ouders, de zus/zwager van mijn man het en onze oudste zoon het.(die ziet mij natuurlijk bloot en ik lijk al echt zwanger,,hm)
Deze zwangerschap is niet gepland dus ik moet er deels zelf nog aan wennen (ben wel super blij) en de 2e reden dat ik wil wachten is omdat mijn zus nu al langer dan een jaar probeerd om zwanger te raken en nu is doorgestuurd naar een fertiliteitsarts(hoe schrijf/zeg je dat) dus ik vind het super moeilijk om het haar te gaan vertellen.
Maar goed nog 2wk tot mijn 1e echo en dan ga ik het het weekend daarna tegen haar vertellen en dan mag ook iedereen het weten.

Gr MJ

Hoi Mj,

ik wil ff snel op jou reageren,...
Weet je? ik denk dat je zus echt wel blij voor jullie kan zijn hoor,..... vertel het haar gewoon,....
Zelf was ik met icsi bezig, en mijn vriendinnen vonden het heel moeilijk om te vertellen, terwijl ik me juist vereerd voelde dat ik het als eerste wist,.....

Vaak maken anderen zich er toch drukker om....
Dus ga je niet 'schuldig' voelen of wat dan ook,...

groetjes Marion

Terug
Bovenaan