moeite wakker blijven op werk...

Hey dames

Het is weer 14:00 uur geweest...
Van 14 tot 17:00 kun je mij opvegen, best lastig als je aan het werk bent...
Ik werk 3 dagen, wo do en vrijdag.
De andere dagen ben ik thuis bij mijn dochter, en dan slaap ik wanneer zij slaapt :)
Maar pffff iemand tips om me door deze moeie tijd te slepen op werk?

Hey Susanne,

Ik herken het helemaal, ik werk in de makelaardij (zoals je waarschijnlijk weet, niet de meest drukke branche momenteel) en ik ben vandaag ook nog alleen op kantoor.... tjemig, wat duurt de dag dan lang en wat zou ik graag even ergens gaan liggen... Gelukkig ben ik de rest van de week niet alleen, dan heb ik toch nog wat afleiding. (En een beetje internetten leidt ook nog wel een beetje af )

Liefs N1979

hoi!

hier nog een die zo moe is!
Je kunt me aan het eind van de dag wel opvegen! En na de lunch is het helemaal foute boel!
Tips... zou het niet weten eigenlijk!

x jacqy
8w 1d

hoi hoi,

Heel herkenbaar wat je zo vertelt. Bij mij begint het sochtends al, sta moe op en ga moe naar bed. Kan eigenlijk de hele dag wel slapen als ik dat wil....
Heb ook nog van die vrezelijke vreetbuien, maar kan me gelukkig nog aardig beheerzen. Eet dan maar extra een appel of sinaasappel...
Hoop dat het snel beter word, thuis is het wel fijner dan op het werk, want dan hoef je niet zo geconcentreerd bezig te zijn.

groetjes,
Gipsey

Hoi allemaal,

Ook hier heel herkenbaar... Gelukkig zit ik merendeel van de dag achter de computer en kan ik ook thuiswerken. Dus is het niet zo erg als ik een keertje wat eerder naar huis ga snel een dutje doe als m'n zoontje nog bij de oppas of het KDV is en dan 's avonds wat werk inhaal...

Maar goed, wat hier wel helpt is iets eten met suiker als ik mezelf erg moe voel en met niet meer kan concentreren. En cola drinken. Ik lust geen koffie en om dan toch wat caffeine binnen te krijgen dan maar een blikje cola. Misschien dat Dextro ook helpt om even een opleving te krijgen?

En ik heb ook wel eens gehoord dat je als zwangere recht hebt op meer pauzes, dus dan kan je wat vaker een frisse neus gaan halen en even wakker worden:) Maar hoeveel dat is weet ik eigenlijk niet!

Groetjes,
Jo

Terug
Bovenaan