@moekje

HOi,

Hoe gaat het nu bij jullie. Lukt het afvallen een beetje. Lijkt me echt vervelend als je daarop moet wachten terwijl je erg graag een tweede kindje wilt. Heb je eigenlijk al wel een nieuwe afspraak staan of moet je echt wachten tot het streefgewicht is gehaald.

Wil op het andere forum niet vragen maar ben wel benieuwd hoe het nu gaat.

Groetjes
Inge

hoi hoi

nee helaas  ik moet nog 7 kilo
maar het wil helaas neit lukken meot ook zeggen dat ik errug veel moete mee heb helaas   ik mag idd pas terug komen voor een gesprek als ik die 7 kilo eraf heb.
ik ben zo boos op mezelf dat het nu niet lukt en voel me dus niet erg happy
wan aan sonja bakker begonnen maar helaas ik had echt honger en kon het niet volhouden. het is zo oneerlijk, ben al ruim 12 jaar aan het jojo'en bah
voor Ryan 3 jaar in de mmm ook aleen maar afvallen aankomen afvallen aakomen
uiteindelijk zwanger en nu weer van voor af aan.

ik wil zo graag maar vind eht zoooo moeilijk,voor sommige mensen klinkt het stom die dneken ahc kom op die 7 kilo maar zo makkelijjk is het niet en door mij pco(wat ik niet als excuus wil gebruiken want houd ook van lekkers) gaat het wel moeilijker. maar goed we komen er wel

hoe is het met jouw??
al wat vooruitzichten??

heel lief dat je naar mij vraagt

groetjes moekje

Hoi Moekje,

De typfouten geven niets hoor. Ik begrijp het zo ook. Ik weet nog niets moet volgende week vrijdag eerst naar het ziekenhuis en hoop dan eigenlijk zo snel mogelijk te mogen beginnen.

Wat vervelend dat het afvallen niet lukt. Ik moet je wel eerlijk bekennen dat ik niet weet wat PCO is maar als het daardoor nog moeilijker is dan kan ik me voorstellen dat je je extra rot voelt. Ik heb helaas ook geen gouden tip voor het afvallen want gelukkig heb ik dat nog nooit gedaan. Ik ben altijd al wel iets aan de zware kant geweest maar dat heb ik geaccepteerd en ik denk dat als ik dat er af wil hebben je inderdaad een jojo effect krijgt.

Het enige dat ik voor je kan betekenen is zeggen dat ik aan je denk en voor je hoop dat het straks toch lukt. Je kunt altijd even bij me klagen hoor. Als je hyves hebt kan ik je daar ook toevoegen dat praat wat meer prive.

Succes en geniet van het weekend.
Inge

Hoi Moekje,

Wat fijn dat jullie uitslagen allemaal goed zijn. Volgens mij is het begin van het afvallen er nu toch ook. Je moest toch meer afvallen. Succes nog even daarmee. Dat van het vocht vasthouden is wel erg vervelend. Weet helaas ook niet wat je daaraan kan doen. Heb er gelukkig zelf geen last van.

Wij moeten morgen naar het ziekenhuis en ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Je weet wel wat je ongeveer kan wachten maar je weet natuurlijk nog niet precies wat ze nu gaan zeggen en ik wil ook nog even vragen hoeveel kans zij denkt dat ik maak op een nieuwe PND. Ik hoop dat we meteen met de volgende cyclus weer mogen beginnen maar dat hoor ik neem ik aan morgen wel.

Ik zal hier morgen even vertellen hoe het is gegaan.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan