moergen cerclage

A

Anoniem

Guest
Morgen om 10.15uur moet ik in het ziekenhuis komen voor een cerclage (bandje om baarmoedermond) De gynaecoloog heeft het met 4 anderen besproken en zelfs vandaag nog een collega van een ander ziekenhuis gebeld en hoewel niemand zeker is dat mijn vorige vroeggeboortes persé door een slechte baarmoedermond kwamen, is dat vermoeden er toch sterk. Het risico dat het misgaat bij het zetten is maar klein zeggen ze, het risico op een vroeggeboorte bij mij, gezien de vorige keren, groot, dus ja..... we gaan ervoor.
Ik vind het heel spannend, sowieso of het goed gaat en of het dan achteraf blijkt te hebben geholpen, maar ook onder narcose, infuus( vorige keer lukte het de 5e pas om goed te prikken) enzovoorts, maar ja, dat komt allemaal wel goed. een ruggeprik vond ik ook niks, wil ook niet horen dat ze in me aan het prutsen zijn.
Nou, gelukkig is het gauw morgen, ik laat van de week weer van me horen. Nog bedankt allemaal voor de steun.

Doeidoei!

Hoi,

Wens je veel sterkte voor morgen!
Hopelijk gaat alles goed en heeft het strakkies ook effect!!!!!

Fijne zwangerschap nog!

Groetjes Jess

Heel veel succes en sterkte met het bijkomen van de narcose. Dat lijkt me nog best pittig. Rustig aan doen, hoor!

~Hilde

Ook ik wil je heel veel succes en sterkte wensen.

Groetjes Linda

Een hele dapper beslissing hoor!!!! heel veel sterkte en beterschap gewenst!
liefs!

Hoi mamavanJ,
Ik ben te laat om je nog sterkte te wensen, maar ik zie het nu pas. Ik hoop dat de ingreep is geslaagd. Veel sterkte met de rest van je zwangerschap (hopelijk houd je dit kindje nog minsterns 24 weken bij je!)
Patricia 30+3

Terug
Bovenaan