@moeska

Hey Fleur!

Thanks, ik heb het allemaal overleefd;-). Moet wel zeggen dat het allemaal meer indruk op me heeft gemaakt dan dat ik in eerste instantie dacht. Heb er uiteindelijk vrij weinig van mee gekregen (was onder volledige narcose) maar we hebben de arts nog even gesproken toen ik weer wakker was. Het komt er op neer dat ik een boormoeder heb die 180 graden is gedraaid en vergroeid is met mijn buikwand en daardoor ontstaat er extra rek op mijn oude litteken van de ks. Hij had dit nog nooit eerder gezien en wilde dit graag overleggen met een hoogleraar (er heeft zich blijkbaar een hele fotoshoot plaats gevonden). Erg dubbel allemaal en we zitten met een hoop vragen - vooral met de vraag hoe dit kan (misschien iets niet goed gegaan met de ks). De 24e hebben we in ieder geval een vervolg gesprek en dan hopen we meer te weten te komen.

Zelf dacht hij mij wel te kunnen opereren maar dat moet hij dus navragen.

Dus zo blijven we maar in afwachting van...

En jullie, al weer een gesprek gehad?

lfs

blijft nog afwachten voor jullie, je geduld word behoorlijk op de proef gesteld. Hopelijk word je de 24ste wat wijzer.

Wij moeten begin (6e??) oktober terug naar de gyn. Kijken wat de plannen zijn.Hij had het de vorige keer over IUI. Ben benieuwd.
Ik laat het weten.
Ik moet zeggen dat ik steeds meer het gevoel heb dat het voor ons bij ons meisje blijft,en dat ze er geen broertje of zusje bij krijgt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.

groetjes Fleur

Zooooooo herkenbaar, helaas. Het is heel gek want ik kan me ook eigenlijk niet meer voorstellen dat er ooit nog een kleintje bij gaat komen. Langzaam aan doe ik maar kleertjes weg want de mode is na zoveel jaar ook wer heel anders. Plus ons leven is nu zo ingespeeld op dat ene wondertje dat bij ons rond loopt.

Ons dochtertje zei vorige week dat ze wel een zusje wilde. Ik vroeg toen aan haar waar mama die moest halen - "bij de Hema" was haar antwoord (ha ha) - heb maar even gezegd dat er op dit moment geen goede aanbiedingen waren en daar was de kous mee af. Het steekt dan wel maar kinderen zijn ook weer zo makkelijk.

Zit jij trouwens op 1 van de gesloten hyves? Dat kletst dan wat beter.

Ik herken veel van jouw verhaal in het mijne.
Ik ben op het moment ook kleertjes aan het opruimen. Voor mij een stap in het hele proces. Onze kleine meid heeft het in haar spel ook steeds over haar broertjes en zusjes,
heel apart. Gelukkig vraagt ze er niet om dat ze er ook een wil!

Ik zit niet op een gesloten hyves

groetjes Fleur

Terug
Bovenaan