Fijn dat het niet tegen valt. Tis toch een heftiige operatie geweest,maar je hebt nog even tot je weer terug moet voor controle.
Ik zit idd weer te wachten op wat komen gaat.Afgelopen maandag IUI geweest,dus ik zal volgende week wel wat meer nerveus worden,ik heb nu nog nergens last van.
Tot nu toe vind ik de IUI echt erg meevallen. Ik begin op cyclus dag 3 hormonen te spuiten,op dag 10 de echo om te kijken hoever het ei(of meerdere,in mijn geval 1) gegroeid is. Als dit ver genoeg gegroeid is word een datum voor de inseminatie vastgesteld. 40 uur voor die tijd moet ik een spuit zetten,om de eisprong op te wekken. Gelukkig heb ik geen last van de hormonen,spuiten doe ik gewoon zelf,steld echt niets voor.
De 1e week na de IUI is er niets aan de hand,de 2e week word echt heel spannend. Je denkt vanalles te voelen.
IK vind de teleurstelling wel groter als je ongesteld word na IUI. Toen we er nog niet aan begonnen waren,was je wel even verdrietig,maar ik vind het na de IUI wel zwaarder. Maar ik vind het over het geheel echt heel goed te doen.
Ik heb zelf het gevoel dat ik meer kans heb om zwanger te worden door IUI,dan op de gewone manier. Ook al is de kans niet echt super groot,maar alles is wel optimaal natuurlijk: het eitje springt op het juiste moment,het sperma word behandeld zodat het ook optimaal is.
Ik kan natuurlijk niet voor een ander praten,maar ik vind het alles meevallen.
Heel veel sterkte nog met aansterken,en ik ben benieuwd waar jullie uiteindelijk voor kiezen.
liefs Fleur