moest 't effe kwijt zo een leuke schilderijtjes gekocht voor babykamer!

A

Anoniem

Guest
Onze babykamer wordt afgewisseld met limoengroen en wit. Ik had laatst schilderijtjes gekocht in limoen, maar dat was een bloem. Nu vandaag zag ik drie leuke schilderijtjes

ze hoorden bij elkaar het waren 3 limoen schilderijtjes elk met een schaap op. Op het eerste staat "slaap" het tweede "kindje" en het derde weer "slaap"

Zooooooo leuk en origineel. Ben helemaal in mijn sas, dat wilde ik even met jullie delen

kus kus
talke

Hoi Talke!!

Heerlijk he dat geshop voor de kamer!!!
Ik kan er ook geen genoeg van krijgen.
Wij gaan ook voor limegroen en dan roomwit erbj met grijskleurige accenten.

Ik kan niet wachten totdat alles wat we besteld hebben binnen is en klaarstaat voor onze kleine uk!!

Straks ga ik met een vriendin naar een plaatselijke babyspeciaalzaak die heel veel dingen super afgeprijsd heeft. Lakentjes ed. Kijken of we nog wat leuke dingen kunnen scoren....

Veel  voorpret verder,

liefs Noelie

Hoi Talke,

Wat klinkt het leuk, die schilderijtjes !
Wij willen de babykamer ook lime met creme maken, voorlopig zijn we echter nog aan het behang scheuren...
Mag ik vragen waar je de schilderijtjes hebt gezien ?

Groetjes, Sophie

Hoi Hoi,
Die schilderijtjes klinkt bekend. Ik heb ze ook ophangen!!!!
Ze zijn lief hè??
Toen ik ze in de winkel zag hangen, moest ik ze hebben!!!
Goede keus
Gr Loesl

Hoi Talke!

Klinkt idd leuk die schilderijtjes! en wat gaan er veel mensen voor groen hahah! Wij gaan voor oranje met roomwit en ik heb ook schilderijtjes alleen heb ik ze zelf gemaakt.
heb er   4 af: een eend, een vis, een boom, een boot. ben nu nog bezig met een aap. ik heb het er ook bij geschreven, nog educatief ook ;) en hartstikke goedkoop! de verf en de schilderdoeken (30x30) heb ik bij action gekocht en was dus in totaal nog geen 10 euro kwijt!

Groetjes Antoinet

Leuk sommigen van jullie kennen ze dus al. Ik vond ze erg speciaal en ben niet een zo doe het zelver. Natuurlijk ben je dan een stuk goedkoper uit. Ik heb nu 54 euro voor de 3 betaald, maar ik vind ze zo leuk ik had het er wel voor over.

Ik heb ze gekocht bij "het Grummelke" moet je maar eens kijken op www.grummelke.nl

Succes, ik ben echt superblij met ze .

liefs
talke

Terug
Bovenaan