moest gisteren ongesteld worden?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Een vraagje,gisteren moest ik ongesteld worden maar ben het nog niet.
Ook slaap ik veel meer dan normaal,kan dat iets met een mogelijke zwangerschap te maken hebben,want ik slaap overdag verder nooit????

En kan ik al testen en hoe betrouwbaar is het dan?

liefs nice

Hoi hoi,

Spannend voor je zeg!

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Ik had afgelopen week ongesteld moeten worden en ben het nog niet. Ik ben wel vaker onregelmatig en durf dus niet goed een test te doen. Ik heb inmiddels een zoontje van 15 maand en ik wist pas dat ik zwanger van hem was toen ik al bijna 6 weken was. Ik had niet echt klachten maar begon toen ineens raar te doen.

Vermoeidheid is wel een teken van zwangerschap (kan het zijn). Maar dat vind ik persoonlijk altijd lastig want het kan ook komen omdat je een drukke periode achter de rug hebt of misschien wel druk bent??? Ik zelf ben heel erg moe en duik het liefst om 9:00 uur mijn bed in 's avonds. Maar ik ben ook erg druk geweest op mijn werk en in mijn hoofd en heb een "rustperiode" ingelast. Wellicht dat ik daarom zo moe ben, het mag nu!!!!!

Je kan een test doen vanaf het moment dat je ongesteld had moeten worden.
Heb je verder nog ergens last van?

Groetjes Marieke

Hoi,

Ik ben nu 2 dagen overtijd ik voel niks raars dan normaal alleen ben ook erg moe slaap veel.
pukkeltjes in me gezicht.
ik wacht nog af ong zondag dan ga ik testen.
het kan ook zijn dat je nu gewoon een lange cyclus krijgt.
Daar zit ik wel aan te denken dus vandaar dat ik even wacht.
sterkte

yvon

Hoi,

Ik lees nu jullie reacties,ben mijn zoon aan het hapjes geven.
Ben idd erg moe,en normaal niet,ook niet ook al heb ik het heel druk.
Ik snap het niet echt haha,en ik hoop dat er een twee kindje opkomst is.
Mijn man en ik schelen veel in leeftijd ben zelf 21 jaar en mijn man is 38
dus ik wil niet een te oude vader voor mijn kids.

En spannend zeg dat je al zolang overtijd bent,ik duim voor je.

liefs nice

mijn zoontje is een half jaar oud,de reden dat we snel een tweede willen,
is om de leeftijd van mijn man maar mijn man heeft ook darmkanker dus
hebben de artsen gezegt dat we als we een tweede wouden dit snel moeten doen,

groetjes

Ach jee, darmkanker wat heftig zeg!
Ik kan me voorstellen dat je dan snel een tweede wilt omdat je niet weet wat de darmkanker met de vruchtbaarheid doet van je man/vriend.

Ik wil graag een tweede omdat mijn zoontje 15 maand is en er dan een leuk leeftijdsverschil tussen zit.

Jullie ook veel succes met alles!

Groetjes Marieke

hoi.. om even op je vraag te reageren, ja je kunt al testen ja. het is betrouwbaar vanaf je nod. Het kan wel zijn dat je weinig zwangerschapshormoon aanmaakt en dat ie dus de eerste dagen/week nog negatief aangeeft, maar dit hoeft niet.
succes en heel veel sterkte met alles in je priveleven...

Terug
Bovenaan