moest toch nog naar de gyn...

Om half 3 toch een telefoontje van de dokter, dat ik toch nog even naar de gyn moest... Ik dacht meteen neeeeee!!!! daar gaat mijn thuisbevalling, maar ik mag vooralsnog thuis bevallen, er is geen medische redenen om dat niet te doen!

Zat dus om iets na half 3 in de auto, eerst naar de dokter om mijn papieren te halen en toen naar het ziekenhuis... daar aangekomen, moest ik weer ff in een potje plassen en werd ik aangesloten op de ctg.
Na tien minuten moest ik me op mijn zijde draaien, want de bebie was te rustig volgens hun..... nou eenmaal op de zij, was de bebie niet meer te houden!!!! hahhaha ging me toch te keer.... alleen voelde ik het niet zo goed... maar hoorde en zag het wel........ toen kwamen ze nog ff bloedprikken.... en even later kwam een andere vk want ze hadden wisseling van de wacht! wat een monsterwijf! in de goede zin hahah......
Kreeg nog een echo... :D:D:D toen ze het apparaat erop deed was het geslacht volledig in beeld haha... beeb lag met de benen wijd :D hahah en dus jah het word echt een jongetje!! verder mooie plaatjes meegekregen van het gezicht... dikke bolle wangen, klein neusje.... mooi mini mannetje... ook zij zegt dat de bebie niet heel groot word... maar toch wel tussen de 7 en 8 pond..
Naar aanleiding van mijn misselijkheid en dergelijke wel gesproken over inleiding...... mocht ik mijn kleine niet 10x daags voelen, of er zelf helemaal doorzitten, gaan ze eerder inleiden... Mocht ik over tijd lopen gaan ze met of net voor de 41 weken inleiden op mijn verzoek! wat een geweldige vrouw...........
Nog lekker thuisbevallen, maar mocht ik onverhoopt naar het zh raken hoop ik dat zij mijn bevalling doet!!!!

Dat was het vanaf hier!

Liefs

Nou klinkt allemaal heel positief!! Hoop dat het een thuisbevalling wordt voor je, maar wel een gerust hart voor je dat ze in het zkh alle medewerking verlenen mocht het onverhoopt niet vanzelf gaan!
Greetz Esz

Klinkt allemaal wel heel goed en wat goed dat je knulletje zo lekker van zich laat horen tijdens de ctg.

Leuk dat je nog wat fotootjes mee kreeg,
Nou meis, zet hem op, hoop dat je snel bevalt,

Liefs Marina

heerlijk zeg dat je gewoon thuis mag bevallen.
maar ook een goed gevoel denk ik dat je nu al weet dat ze je niet mega lang laten doorlopen.
ga lekker genieten van je zijwaardse drukte maker.

knuf smooty

Terug
Bovenaan