Moest weer aan Chris denken

Dag dames,

Ik heb in het weekend echt een kut bericht gekregen, nee ik heb er geen andere woorden voor. Ik moest meteen aan het verhaal van Chris denken. Een hele goeie vriendin van me belde op, tranen mat tuiten. Haar vriend die ze al tien jaar had was vreemd gegaan en er was een zwangerschap uit voort gekomen. Op zo'n moment ben je zo ontzettend machteloos. Ze woont aan de andere kant van het land en ze wist dat ik niet meteen naar haar toe kon komen. Het liefst was ik door de telefoon gekropen om haar een hele dikke knuffel te geven. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ze het niet bij d'r zelf moet gaan zoeken maar dat hij gewoon een ontzettende klootzak is!!! Het rare is gewoon dat we hun als stel te vriend hadden, we gingen vaak samen op vakantie en zo. Dan ineens hoor je dit en kan je het niet bevatten. Ik ben er zelf ook helemaal douwn van en weet niet goed wat ik moet doen. Tussen hun is het nu natuurlijk voor goed over. Ik heb meteen die avond nog een mooie kaart opgestuurd. Vandeweek ga ik ook naar haar toe en wil d'r een heeeeele dikke knuffel geven. Ik wil graag weten, wat kan je in zo'n situatie doen, doe ik het wel goed????

Ik voel me er zo rot onder en ik mezelf maar druk maken over wanneer ik nou zwanger wordt!!!!

Liefs, een machteloze Ank
 
jeetje...het is niet te bevatten he?
maar ik denk dat je inderdaad er voor haar kunt zijn,al is het maar door de telefoon en dat kaartje is toch lief!ik weet zeker dat ze heel veel aan je heeft op dit moment en als je er heen gaat zeker.geef haar maar een dikke knuffel inderdaad!succes!
gr. petra
 
Lieve Ank,

Nou lekker dat ik dus niet de enige ben....
Je voelt je namelijk heel alleen en verraden.
Ik was blij dat ik tina heb leren kennen (ja ze was echt brutaal maar heel lief) en ik kon mijn hart even bij een vreemde storten.
Het is heel moeilijk om steun te geven maar ik weet zeker dat ze er echt wel overheen komt. Jij moet je niet te druk maken in elk geval.
Ik ben vanmiddagn op huizen jacht geweest en ik ga het helemaal naar mijn zin maken.
Geef haar de tijd en ga van de week lekker met z'n tweetjes op stap. Ik klink nu heel stoer maar de tranen lopen over mijn wangen hoor.
Ik ben lekker met mijn zelf bezig en de rest kan gestolen worden.
Geef je vriendin namens mij een hele dikke knuffel en ik weet wat ze meemaakt.
Liefs Chris
 
hoi hoi wat rot allemaal zeg,wat sneu voor haar,maar ze heeft zeker een hele goede vriendin aan jou echt waar,ze zal je er erg dankbaar voor zijn.en je moet maar denken mijn tijd komt nog wel,dat je zwanger raakt,veel sterkte gr manuela
 
Dank je wel meiden, het doet me toch wel weer even goed om dit te lezen.
Chris, ik vind het heel fijn dat je hier zelf even op hebt gereageerd, ik had het stiekem een beetje gehoopt.
Ook bedankt voor je andere berichtje, ik heb hem net ook nog gelezen.
Ik zal gewoon laten merken aan mijn vriendin dat ze er niet alleen voor staat en dat ze me echt dag en nacht mag 'storen'. pppffff.........
Weet je wat nu eigenlijk echt mijn grootste angst is......ze is nog niet zo lang 'genezen' van anorexia en ik ben echt heel bang dat ze er weer in terug valt. Zelf is ze al vrij zwak van aard en kan zich moeilijk verzetten in moeilijke tijden. Ze woont weer terug bij haar ouders en die zijn wat dat betreft ook heel lief. In mijn ogen zijn ze iets te lief want ze heeft soms als't ware een schop onder d'r kont nodig om verder te gaan. Ik hoop dat ik haar die trap in de goeie richting kan gaan geven door leuke dingen proberen te doen.
Nogmaals Chris, heel erg bedankt!!

Knuffel, Ank
 
Volgens ben je ontzettend goed bezig om er voor haar te zijn. Heel veel knuffels en een goede peptalk heeft ze nodig. Maar vooral naar haar blijven luisteren, lijkt mij het alle beste. Zoals iedereen al zei : Geef haar ook een dikke knuffel van mij !!!!! Wat een klootzak die zogenaamde vriend van haar. Heel veel succes ermee !!!!

Groetjes en veel liefs van Biaggi
 
Terug
Bovenaan