Moet dat echt: zere borsten???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb een klein vraagje aan jullie.
Kan het ook zo zijn dat je zwanger bent ZONDER dat je zere borsten hebt? Ik voel me al een paar dagen raar, anders dan anders.......
Moe, humeurig, pijn in mijn buik, rommelende darmen en misselijk...
Maar ik heb absoluut geen zere borsten. Dat heb ik normaal ook niet als ik ongi moet worden, dus ik ken het sowieso niet.
Is het dus noodzakelijk of niet???
Hoop dat jullie mij kunnen helpen?

Liefs,
Cameltje

Nee hoor dat hoeft niet, ik had pas last van mijn borsten toen ik veel verder in mijn zwangerschap was.

Alles kan, maar het hoeft niet.

Succes!

Hoi Camel,

Ik heb zelfs helemaal geen pijn in mijn borsten gehad gedurende de hele zwangerschap!!!
Dus blijf maar hopen......
Ik zal voor je .

Kus Dyonne

Hoi Cameltje,

Ik heb ongeveer vergelijkbare verschijnselen, al een week last van vlagen van misselijkheid, druk op de onderbuik, lage rugpijn en vreselijk opvliegend, maar geen zere borsten. Wel zijn de puntjes van mijn tepels continu hard, maar de huid er omheen zacht, kortom genoeg vreemde symptomen en nog te vroeg om te testen, grrr. Wel gister een klein beetje bloed in de afscheiding (innestelingsbloeding???), maar dat is nu weer over.

Ik wordt er erg onzeker van, we zijn niet echt heel bewust bezig maar wel al sinds vorig jaar november gestopt met de pil, dus alles is mogelijk. Kunnen dit de psychen zijn of zou het toch kunnen wijzen op zwangerschap? Ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die met deze twijfel loopt!

Sterkte meid, en ik hoor graag hoe het bij je is afgelopen!
Groetjes,
Jovigirl

Terug
Bovenaan