Moet dit even kwijt...

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Loop me al heel de dag al gek te meken door me baas.
Gaat de tel vandaag,net niet kunnen op nemen.
Toen ik zag dat het me baas was,schrok ik wel na me miskraam heeft niemand contact gezocht,niet dat ik er op zat te wachten maar een smsje kon er wel van af denk ik zelf....
Ik heb me na de miskraam ziek gemeld...
Dus ik denk naz bel terug,ik bel dus met een hele rare gevoel terug.
Ik roep zijn naam,zegt hij IK HEB VERKEERT NUM GEDRAAIT en bam hoorn erop...
Ik wist niet wat me over kwam,nou zit ik me eigen enorm druk te maken,en eigenlijk om niets.

Ik weet namelijk heel goed hoe me baas in elkaar zit,zolang je niet ziek bent,en zlang je niet op vakantie bent ben je de beste......

Zo dat lucht eventjes op...

Liefs naz...

Wat een domme reactie. En wat onmenselijk hard om geen meeleven te tonen. Bedenk maar dat hij tekort schiet en dat jij er nu recht op hebt om even rustig aan te doen! Vreselijk wat harteloos!

xx

Hi Naz,

Wat een achterlijke reactie zeg. Herken het wel. Ik ben tijdens mijn mk thuis door blijven werken en na 3 dagen weer gewoon naar kantoor gegaan. Mijn baas heeft mij vervolgens een hele week gewoon genegeerd. Liep weg als ik er aan kwam, zei niks tegen mij als ie op ons kantoor was etc. Heb hem er uiteindelijk op aangesproken, want is totaal niet werkbaar op die manier. Daar schrok hij wel van, maar heeft zelfs sorry gezegd en dat is uniek uit zijn mond.

Misschien moet je het heel voorzichtig aankaarten op het moment dat je er zelf aan toe bent. Houd je iig de eer aan jezelf en hoef je je niet zo druk te maken. Heeft mij enorm geholpen.
Sommige bazen snappen niet dat een beetje medemenselijkheid en begrip juist de productiviteit bevorderd. Zijn gewoon lompe horken. Best triest als je zo bent, maar ze bestaan helaas wel.

Sterkte ermee.

X

Kan het niet zijn dat je baas niet weet hoe hij moet reageren?? Of wat hij tegen je moet zeggen?? Ik kan me voorstellen dat mannen niet zo makkelijk over dit soort dingen kunnen praten..

oei wat onmenselijk, ik zou het wel met hem bespreken. Ik kan mij er iets bij voorstellen dat hij het moeilijk vind om er een reactie op te geven maar dan zou ik meer denken als het Face to face is. maar zoals hij voor de telefoon deed vind ik echt niet kunnen! we zijn allemaal mensen en hij heeft wat dat betreft ook een voorbeeld functie!!
ik zou het wel tegen hem zeggen!! kan hij ook weer van leren ;)

Terug
Bovenaan