Moet effe met jullie overleggen.......

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nou, wat er nu toch weer aan de hand is..........
Zoals sommigen van jullie weten, zijn wij hier thuis bezig met een tweede kindje. Na ja, deze maand zouden we voor het echie gaan zeg maar.
En dus zaterdag in de weer geweest om het zo maar te zeggen .
Heb ik vandaag dus de hele dag buikpijn gehad en niet zo'n beetje ook!
Nu ben ik op het gebied van zwanger worden en zijn een enorme zenuwpees en zit ik dus de hele dag alweer te tobben (wat we ons nog wel zo voorgenomen hadden om niet te doen........).

Ik kan me toch niet voorstellen dat dat zo snel gaat in je baarmoeder maar ik weet het echt niet meer. Bij mijn miskraam (voor Sven) en bij de zwangerschap van Sven kan ik me niet herinneren echt buikpijn te hebben gehad. Zeker niet zooooo snel!

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Mijn man zegt dat ik me niet zo druk moet maken en daar heeft ie natuurlijk groot gelijk in maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En het einde van de maand duurt nog zoooooooooooo lang (dat ik kan testen als het zo mocht zijn).

Groetjes,
Maike

Hi Maike

Wij zijn zelf ook weer bezig voor een 2e kindje en ik zit zelf ook af te wachten wanneer ik mag gaan testen. Ik had ook met mezelf afgesproken er niet te veel aan te denken, maar dat lukt dus totaal niet!!! Bij elk dingetje dat ik voel denk ik; is dit het nou? Had ik dat bij Jayden ook? Om even terug te komen op je vraag over buikpijn; ik kan ook niet meer herinneren dat ik dat bij Jayden had, maar nu heb ik het vorige week ook gehad en ik weet ook niet precies wat ik voelde en wat het is, dus je daarmee kan ik niet. Ik wou je alleen even laten weten, dat je nu niet de enige bent die maar zit te wachten en de dagen gaan zoooo langzaam, maar as donderdag moet ik eigenlijk ongesteld worden, dus do of vrij ga ik testen, spannend!!!!!!!!!!!! Ik hoop het zo, wel heb ik een beetje een soort bruin verlies gehad, maar dat kan ook een innestellingsbloeding zijn en dat hoop ik dan maar, heeft iemand hier ervaring mee, hoelang dat duurde want dat heb ik geloof ik ook niet bij Jayden gehad, tenminste niet dat ik kan herinneren.
Nou Maike ik hoop snel te lezen dat je zwanger ben, hou je ons op de hoogte?

xxxjes

Hoi Maike,

Wat spannend.
Ik zou alleen maar even berichtjes lezen en niet reageren.
maar op deze topic MOET ik reageren dus toch even ingelogd.

Om op jou verhaal terug te komen: Wij hebben 2 kindjes. 1 van bijna 20 maanden en 1 van bijna 5 maanden.
En ik kan je vertellen dat ik bij allebij heel snel (binnen 2 dagen) na het 'grote werk' (haha) wist dat ik zwanger was. Had dus ook vreslijk pijn in mijn buik. Dit was waarschijnlijk van het innestelen ofzo.
Maar ja je moet dus wachten tot je eindelijk kunt gaan testen. En dat is zo spannend.
Ik hoop voor jullie dat het positief is. Want jullie willen het graag.
Ik hoopte bij ons toen niet op een positieve uitslag maar was het wel. En nu ben ik heel blij met onze kleine knul hoor.
Ik duim voor je.

Groetjes Marianne

Ook ik wou even snel wat topics lezen en niet reageren, maar nu MOET ik ook reageren. Ik heb nl. precies hetzelfde! Heb een dochtertje van 20 maanden en vanaf deze maand hebben we besloten om voor een 2e te gaan. En ook wij zijn zaterdag aan de klus gegaan (was een mooie dag, haha). En ja hoor, zondag verging ik van de buikpijn! Weet niet wat voor pijn jullie hadden, maar ik had echt van die krampen. Niet fijn! Heb er de hele dag en ook een deel van de nacht last van gehad en lekker 's avonds met een warme kruik erop op de bank gezeten. Kan me bijna niet voorstellen dat het na 1 keer al raak is, maar je weet het natuurlijk nooit. Nu ik jullie verhalen lees begint het bij mij wel te kriebelen, zal het dan toch... Zou eigenlijk te mooi zijn om waar te zijn! Nou, ik wacht nog maar even af wat mijn lijf gaat doen en of ik binnenkort ongesteld wordt... Spannend hoor! Meiden, ik zal voor jullie duimen dat het zo snel goed zit en dat we over een maand of 9 weer een kleintje hebben, haha! Ik hou jullie op de hoogte!

Allereerst: Wat geweldig dat er nog zo veel voor een tweede kindje gaan! Er zijn er al een hoop weer bevallen of weer zwanger en hopelijk volgen jullie allemaal snel!

En over die buikpijn: het zou natuurlijk de innesteling kunnen zijn, maar je moet dus echt nog geduld hebben (had ik ook heel veel moeite mee)
Ik wil je wel adviseren om echt na 1 week overtijd pas te testen!

groetjes Mariska

Gaaf dat er weer zoveel mensen bezig zijn en zwanger zijn. Ik weet eigenlijk niet of ik buikpijn had. Maar ik ga altijd naar de slager bij ons en vanaf het moment dat ik zwanger was werd ik zo misslijk van die lucht daar!! Echt niet normaal. Ze zeiden daar dus meteen: oh dan ben je zwanger. Ze hadden meteen onderling afgesproken dat ze mij meteen hielpen als ik er was en ik hoefde dus even niet op mijn beurt te wachten. Ik heb dus maar 1 tip: Morgen massaal naar de slager

Hoi dames,

Nou, fijn om te horen dat ik niet de enige ben die aan het klussen is en die zich er druk over maakt! haha.
Vandaag was de buikpijn gelukkig iets minder maar echt helemaal mezelf ben ik niet. Ik zit me er dan ook continu druk over te maken.
Voor Sven heb ik een miskraam gehad en ook de zwangerschap van onze zoon is niet helemaal volgens het boekje verlopen.
We hadden ons dan ook zo voorgenomen om, als ik weer zwanger zou worden, we er echt van zouden gaan genieten.
Vanaf deze maand zouden we er serieus voor gaan en sindsdien loop ik dus alweer te stressen. Nee, dat hele gedoe omtrent zwanger worden en zijn is niet echt mijn ding hoor.......
Maar ik hoop dat het bij ons allemaal die er nu mee bezig zijn maar gauw raak mag zijn!
Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan