moet effe mijn hart luchten

hallo dames,

is eigenlijk niet iets voor op deze site, maar wil het toch effe kwijt.
ik heb vanochtend toen we de oudste naar school gingen brengen een ongeluk gehad.
gelukkig is er alleen blikschade, maar zit nog een beetje te shaken.
jaleesa (6jr) was erg overstuur en devany ging meehuilen, want dat doet ze bijna altijd als haar zus huilt.
ik ben achterop een auto gereden, omdat een voorganger bij oranje twijfelde en toen toch maar remde!
was bijna een kettingbotsting!
gelukkig rijdt de auto nog, maar heeft aanzienlijke schade.
dat is helemaal niet belangrijk, gelukkig is er niks met mijn meisjes!
ben blij dat ik het effe van me af heb kunnen typen!

groetjes van een geschrokken moeder van devany en jaleesa.

Nou, dat kan ik me voorstellen. Als ik in jouw schoenen stond, zou ik er vannacht ook zeker wel van wakkerliggen...

Maar inderdaad is het belangrijkste dat jullie allemaal ok zijn! En die auto,. die wordt wel gerepareerd. Nu, neem een bakkie koffie en leun even achterover. Doe je ogen even dicht, relax en laat het even van je af stromen....

Liefs   Annetti Rostelli....hihi

dankjewel anneti r,

ik begin de positieve energie al te voelen!
komt allemaal goed en anders moeten we gaan bussen er is een halte voor de deur!

groetjes van een beetje bijgekomen moeder.

hoi jenneke,

ik ben niet meer shakerig, gelukkig.
de oudste is er nog wel erg mee bezig, begrijpelijk.
ben al vanaf 19.30 bezig met haar te troosten, telkens als ik denk dat ze slaapt moet ze huilen.
ik hoop dat het morgen een beetje gezakt is, is echt zielig.
mijn jongste meisje lag meteen lekker te pitten, maar die heeft er gelukkig ook het minste van meegekregen.

bedankt voor jullie medeleven!

groetjes van miranda

Nou ik zou me ook het rambam schrikken! En voor zo'n kleine meid is het zeker een hele gebeurtenis om te verwerken!
Ik hoop dat ze ondertussen is gaan slapen en dat ze er niet van gaat dromen!
Sweet dreams!
Liefs Nelleke

gelukkig gaat het hier weer goed.
vandaag is jaleesa zonder problemen gaan slapen, nelleke.
bedankt dat effe mijn hart kon luchten.
heeft me wel geholpen,want toen ik toch op deze site zat ben ik verder gaan lezen.
ben ook een nieuwsgierig aagje, maar zo kon ik het wel een beetje van mij afzetten.

dus dames bedankt!!!!!!!!!!!!!

groetjes van een brokkenpiloot!!!!!!!!!!!!

Jeetje zeg dat is schrikken.
En nee je bent zeker geen brokkenpiloot.
Ik heb 3 jaar geleden een aanrijding gehad. Achterop een auto geknald met 110 km/per uur, omdat de auto voor mijn voorganger het nodig vond mijn voorganger een beetje te jennen. Tja hij remde op tijd en ik te laat. Na drie jaar rij ik nog steeds niet op dat stukje van de weg hoor, ik zei het nog steeds voor me.
Kan me dus heel goed voorstellen dat je meisje er best last van heeft. Vooral met haar over blijven praten als ze ermee komt en haar het er even uit laten huilen

Succes

Terug
Bovenaan