Moet even babbelen......

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Even m'n verhaal kwijt, er is darten op tv, dus manlief is even tot het minimale te storen....

Ik heb vandaag volgens mij m'n NOD. Gistermiddag heb ik een klein beetje oud bloed verloren, rest van de dag niks. Wel ongi-pijn in m'n buik.
Vanmorgen getest met ochtendurine, zo'n test die je 10 dgn na je ovulatie volgens mij kan gebruiken van Babybrabbel, maar helaas.... Negatief.
Vandaag weer een klein beetje oud bloed verloren, weer ongi-pijn maar geen vers bloed zeg maar.

Verder geen gevoeligere borsten gehad dan anders voor mijn ongesteldheid, ook niet misselijk of zo. Wel rugpijn, maar of dit aan een zwangerschap te wijten valt? Geen idee.

't is dus maar een kwestie van afwachten, ik weet het, ZUCHT... .

Veel liefs, Blondie

Hoi,

Vervelend hoor, die onzekerheid. Ik weet wel dat het bij mij hielp toen
ik ging tempen: dan zag ik 's ochtends al dat ik ongesteld zou worden
omdat m'n temperatuur weer omlaag ging. Dan wist ik in ieder geval dat
die ronde afgelopen was... En ik leerde m'n cyclus ook veel beter
kennen.

Nou, laat je weten hoe het afloopt?

Hoi,
ja erg is dat wachten he?
om gek van te worden.

Groetjes Esther.

't is inderdaad die frustratie. Kon je maar bij je zelf naar binnen kijken om te zien hoe het het er voor stond, werd alles een stuk makkelijker en stress-vrijer van!!

Bedankt voor je temp-tip, moet maar ééntje kopen.

Ik hou jullie op de hoogte, en jullie uiteraard ook veel succes!!

Liefs, Blondie

Hoi meiden!

Is inderdaad handig als je temperatuurt, zodat je kan zien hoe het ervoor staat, maar ik had toevallig vorige maand wat bloedverlies, maar mijn temp bleef gewoon hoog, nou kan je zeggen, toen snapte ik het niet meer!!

Maar goed.. ik ben vast uitzondering op de regel dus succes!!

groetjes, grover

Helaas..... vandaag ongesteld geworden!!

Na 3 achtereenvolgende daagjes  steeds  een paar drupjes  oud bloed verloren te hebben, en  gisteren een dag  niets, ga je toch weer hopen ondanks een negatieve test afgelopen weekend. Maar vanmorgen was het rode leger er weer overduidelijk met vers bloed. Dusse....

Op naar de volgende ronde!!

Liefs, Blondie

Terug
Bovenaan