Moet even klagen hoor

Zo als ik 2 weken terug al had gezegt was ik flink ziek.. Maar na 2weken ben ik nog steeds niet hersteld het hoesten en snuiten is wel wat minder geworden maar het is nog steeds bagger.. Zins enkele dagen heb ik ook weer af en toe keelpijn..

Door dat allemaal voel ik me vandaag gewoon echt niet lekker hoofdpijn koud op eens aan de diarree vannacht erg slecht geslapen al sinds gisteren flink gerommel..

Ben blij dat ik vanmiddag controle heb en ga ik toch een me gal uit spugen dat ik echt op ben dat me lichaam niet eens een griepje meer kan overwinnen..

bakkes.....tis toch ook wel vaak zo dat mama's in spe zich niet lekker voelen ze snel gaan bevallen...aan de ene kant hoop ik dat het voor jou snel komt maar aan de andere kant is het ook fijn als je je fit voelt.....
Sterkte hoor!

Gets meid, hoop dat je je snel weer beter voelt..... dit is natuurlijk niks, je hebt nog een bevalling voor de boeg, dan wil je wel fit zijn! Lekker je gal spuwen vanmiddag wie weet krijg je iets om snel weer op te knappen!
Sterkte, laat je weten hoe het ging??

Greetz Esz

Snap dat je er helemaal doorheen zit!
En klaag maar lekker hor, daar zijn we voor en we snappen het (denk ik) allemaal wel.

Slik je iets voor extra weerstand?
Hier nemen we nog wel eens van vsm nysleen tegen griep en verkoudheid en wij vinden het wel werken.

Verder las ik laatst dat als je gaat bevallen je lichaam zorgt dat je opgeknapt bent van een griepje, misschien geeft het beetje hoop?

Beterschap en sterkte ermee!!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan