bij mijn jongste zoontje (8maanden) staat op de slaapkamer een electriche oli kachel om de vorst uit de kamer te houden (oud huisje) we hadden extra goed opgelet dat het een veilige zou zijn met keurmerk en allews er op en eraan ligt mijn zoontje gisteravond heerlijk te slapen horen we een hoop gesis van zijn kamer afkomen zit er een scheur in de kachel olemaal kokende oli die eruit spuit ben me echt helemaal naar geschrokken heb mijn zoon gepakt en ben naar de buren gegaan omdat er kans op brand was door de oli mijn mijn man de stekker eruit gehaald en dat ding naar buiten gegooit en alle ramen en deuren open om te luchten want het was een grote rook zooi geworden zoon bij d buren de nacht door gebracht en vandaag weer een beetje rustig maar wel allemaal mensen van de verzekering enzo over de vloer want heel de kamer is vies van de oli gelukkig spoot het naar de muur en is mijn zon zonder iets eruit gekomen want daar maak je je dan toch het meest druk om wat als hij aan de andere kant had gelegen dan had hij de hele lading over zich heen gehad gelukkig maar dat hij aan de goeie kant lag
sorry voor dit lange verhaal maar moest het echt even kwijt
bambie
sorry voor dit lange verhaal maar moest het echt even kwijt
bambie