moet ff iets kwijt

A

Anoniem

Guest
Ligt het aan mij of zijn er ineens zoveel meiden zwanger, niet alleen hier maar ook in mijn omgeving is de een na de ander zwanger. Vandaag ook weer een vriendin van mij die blijkt zwanger te zijn, was niet gepland of zo, maar ze houd het wel. (gelukkig vind ik toch wel fijn om te horen)
Toen ik haar verhaal hoorde had ik echt zoiets van waarom zij wel en ik niet, wij willen heel graag, terwijl het voor haar heel onverwachts komt net in de rotste tijd van haar leven. Ben echt wel jaloers op haar dat ze zwanger is maar probeer haar ook heel erg te steunen. Dat is wel lastig.

Wat is het soms oneerlijk!!!!

Hoi hoi,

Ja hier op het forum zijn er inderdaad wel heel veel zwanger............ ,maar dat is eigenlijk wel erg mooi. Gun het iedereen. Onze tijd komt (hoop ik) ook wel.
Maar soms heb ik ook een beetje gevoelens van jalouzie hoor, maar dat is toch heel menselijk?

Groetjes,

SUUS

hallo meiden,

Ik kan me volledig bij jullie gevoelens aansluiten!!
Ik ben echt super blij voor de meiden die zwanger zijn maar af en toe steekt het toch. Dan heb ik zoiets van hopelijk lukt het mij nu ook.
Ik hoorde in onze vriendenkring dat iemand ongewenst zwanger was en een abortus heeft laten plegen, toen moest ik toch wel effe slikken hoor. Ik had echt zoiets van: jullie moesten eens weten hoe zeer wij hopen op een kleine!!
Lijkt ook net of iedereen zwanger is of achter een kinderwagen loopt, echt niet normaal!
maar goed, laten we maar heel hard voor elkaar duimen en wie weet heeft de lente ook een goede uitwerking op ons!!
groetjes kreeftje

Hoi hoi,

Ik sluit me helemaal bij jullie aan hoor!
Ik ben maandag helemaal over de rooie gegaan toen ik hoorde dat een collegaatje zwanger is. Ik wist niet dat ze er mee bezig was en we zijn ook niet de grootste vriendinnen en het stak enorm. Had net verteld dat ik naar het ziekenhuis moet (ze weten niet waarom en daar ben ik blij om) toen ze het vertelde. Ik heb thuis dus heeeeeel erg zitten janken, want ikke wil ook!
Maar we proberen de moed erin te houden.
Maar frustrerend is het wel!
Gelukkig hebben wij elkaar
en natuurlijk ben ik blij voor al die zwangeren!

Liefs Joanna

Terug
Bovenaan