moet ff me ei kwijt

het is allemaal zo vermoeiend.
niet dat ik niet van het moederschap geniet. ho even dat is het   niet maar ik zou zo graag willen dat tie door sliep enzo. en dat cor sr een keer leuk mee deed. hij geeft me het gevoel dat hij de kleine alleen maar leuk vind als tie niet huilt!!!!

als ik al die verhalen lees over hoe manlief de late fles geeft enzo. dan ben ik stront jaloers want dat doet tie van mij dus niet he. die wordt snachts al helemaal niet wakker. nee zegt tie dan ik moet er om 5 uur uit dus ik heb alle rust nodig.  want anders val ik in slaap achter het stuur en doe ik me werk niet goed en dan wordt ik ontslagen.

nou moet ik je wel zeggen dat hij een zeikerd van een baas kan hebben. pfff
afijn de laatste paar dagen huilt jr errug veel. ik hoef de deur maar uit te gaan en dan ja hoor 5 min later janken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dan belt tie op. kom naar huis ik krijg de kleine niet stil ik ben een slechte vader ect ect ect ect

kortom het is echt super vermoeiend. hij zei laatst tegen me. waar ben jij nou moe van?? ik werk 40 uur met een klojo en jij zit thuis met de kleine..
ik heb me maar omgedraait want ik had helemaal geen zin in ruzie. ( was er eerlijk gezegt ook wel een klein beetje te moe voor. )

maar goed ik heb dus gisteren tegen hem gezegt dat als tie niet heel snel anders gaat worden ik dus pleite ben. want ik heb hier geen zin in. opvoeden doe je samen en niet alleen.

hoi jantine,

nee zo'n situatie is niet leuk, maar misschien moet je man nog wel even wennen aan de nieuwe situatie. En het is jullie eerste kindje, jij heb natuurlijk al  (bijna) 9 maanden  een band met je kindje en de papa niet.  

Met Kevan ging er ik er ook uit elke nacht, en je moest eens weten hoe lang dat is geweest, meneer was zeker een jaar oud.
Daarna is het helemaal mis gegaan, we zijn gewoon heel dom geweest en ik zou het ook nooooit meer doen, en dat is  je kind bij je in bed nemen.

We gingen op vakantie (2 weken)  en meneer werd elke ochtend om half 5 wakker(ook nog eens tijdverschil dus het was eigenlijk half ) campingbedje stond naast ons bed, en om maar te zorgen dat hij stil was kwam hij bij ons liggen.
Toen we thuis waren hebben we dat er niet uit gekregen(nu uiteindelijk wel hoor)

Maar heb je al geprobeerd om jr. in tebakeren dat  heeft zo geholpen bij delano. Ik heb er gewoon een ander mannetje doorgekregen omdat hij nog gewoon aan zijn rust komt.

groetjes kim    

Dat heb ik nu ook. Meneer vind die kleine alleen leuk als hij niet huilt en lacht naar hem. Zodra hij begint te huilen krijg ik hem. En maar mokken dat het zo zwaar is. Nou ik werk nog niet maar de hele dag voor die kleine zorgen en voor het huishouden is ook niet altijd een pretje. en dan denkt meneer dat als hij thuis komt dat het eten al klaar staat. En af en toe kan ik de computer wel uit het raam gooien. Als meneer klaar is met eten zegt hij dat hij boven heel even op de computer gaat zitten. Heel even ja dat wel tot half elf in de avond duurt en dan zit ik met onze Jens die altijd 's avonds zijn huil uurtje heeft. En als ik een keer vraag om te stofzuigen word dat een keer drie weken darna gedaan. Nou dt geduld heb ik niet dus doe ik het zelf maar. Ja hij dacht dat een baby alleen maar leuk was, nou soms is het dood vermoeid en je moet het dan wel met zijn tweeen doen... ja
ik zou ook heel graag zien dat hij wat mer mee hielp in het huishouden want zo trek ik het ook niet meer.

hoi jantine
wat ja ontzettend vervelend pffff
wel redelijk herkenbaar.
nou moet ik wel zeggen dat mijn vriend wel de laatste fles geeft (sorry) maar hij is ook de hele dag weg van smorgens half 8 tot savonds 6 uur.
en sinds een paar dagen is annique ook wat meer huilerig en lijkt het soms of ze ergens last van heeft.
ook snachts is ze klaarwakker na haar voeding ( rond 4 uur)
soms denk ik ook wel eens waar ben ik aan begonnen haha maar als ik haar dan zie is dat gevoel gelukkig wel heel snel weer weg.
ik bedoel het ook meer in de slapeloosheid hoor
geef je borstvoeding?
ik wel, alleen de laatste fles kolf ik af en die geeft mijn vriend dan om 0.00
we hebben gisteravond 2 schepjes gewone flesvoeding er door heen gedaan. zodat ze wat voller en verzadigder is ... en het heeft wel geholpen ( toeval?) want ze werd pas om 5 uur wakker i.p.v 3 uur.
vanavond weer proberen.
en overdag geef ik haar nu ook tussendoor een fles.
toch wel erg vermoeiend borstvoeding geven.
ik zit er aan te denken om het langzaamaan af te bouwen en over te gaan op flesvoeding.
zucht......
groetjes sandra

koppie op he meid..

mijn vent geeft ook geen laatste fles of s,nachts.!
terwijl meneer tot half 5 in ochtend achter spelcomputer zit.!
en pas 3u s,middags wakker word.
maar ik zeg er niks van,
heb ook geen zin in ruzie en gezeik,
en ik zorg met alle liefde en plezier voor me kindje.!

heb vannacht wel tegen hem gezegd dat ik morgen (vandaag dus) met hem wil praten omdat er wat dingen veranderd moeten worden anders gaat het idd niet goed.!!

kus

dus jantine je bent niet de enigste meid,
denk alleen dat wij vrouwen teveel trots hebben om het te zegggen dat het zo gaat.!

Hoi,

Wat een rot situatie zeg....

Het is inderdaad alleemaal wennen ineens zo'n kleintje in je leven.
Iedereen zegt altijd: je weet toch waar je aan begint,
Maar dat vind ik niet, je weet toch niet hoe het is om papa en mama te zijn??

Mijn man doet gelukkig redelijk vaak de late voeding, en 1x in het weekend 's nachts en dat is inderdaad wel fijn dat ik dan even door kan slapen. ( sorry is voor jou niet echt leuk om te horen )
In het begin had mijn man 3 weken vakantie, als ik dan iets vroeg of hij dat even kon doen zei meneer: ik heb vakantie... ( deed het dan uiteindelijk wel )
Sinds hij weer werkt zegt hij als ik iets vraag : ik ben moe van het werken.....
Ja daaaaaaag, ik heb toen ff duidelijk met hem gesproken en gezegt dat ik niet alleen voor een kind heb gekozen....en dat ik ook bijna  de hele dag bezig ben.
Tja en nu doet hij vaak de late voeding.....

Over een week in mijn verlof afgelopen en heb ik 3 weken vakantie er nog achteraan
Ik zei dus gisteren tegen hem: mooi nog een weekje en dan heb ik 3 weken vakantie..........
Nee, grapje, ik zorg met liefde en plezier voor mijn 2 kleintjes.
En het is wel een groot verschil dat Yari bij elke voeding maar een uur wakker is en dan weer slaapt, dan kan ik rustig aan doen met Yenna van 2.
sterkte ermee...

P.s. en als ik zo rondkijk gebeurd dit volgens mij bij veel gezinnen, tenminste in onze vriendengroep wel....
Ik denk dat mannen gewoon meer moeten wennen aan zo'n kleintje....

Groetjes Marina.

Hoi,

Wat vervelend is dat voor je zeg. Na Jamies huildag van gisteren kan ik
meook wel een beetje voorstellen hoe je je voelt. Gelukkig huilt Jamie
niet zo heel veel.

En dat van je man is ook wel heel herkenbaar hoor. Het liefst rent die
van mij ook weg als Jamie huilt. En dat van die laatste fles: Mijn man
werkt van 08.00 uur tot 23.00 uur. Tussendoor komt hij wel thuis om te
eten hoor. Maar ik vind het dus belangrijk dat hij in ieder geval 1
fles op een dag geeft. Aangzien hij er de hele dag niet is moet dat dan
's nachts. Ook dit   gaat niet van harte, maar het is ook zijn
zoontje.

Sterkte ermee in ieder geval.

Groetjes Natasja

Goedemorgen,

Ik kan maar 1ding zeggen: Heel herkenbaar! Ze hebben geen idee hoe druk je het wel niet hebt met zo'n kleine!!!

Sterkte meid, gelukkig heb je ons nog om even lekker te klagen!

Groetjes, Marieke

Terug
Bovenaan