A
Anoniem
Guest
dag allemaal....
het slaat nergens op maar even kort (moet het even kwijt aan iemand sorry meiden!)
ik ken al een aantal jaar een man,heeft een leuke vriendin en zijn al heel lang samen.
nu had ik al een gevoel dat ze zwanger was... dus ik maar de stoute schoenen aangetrokken en het aan hem gevraagd.... blijkt ze al in febr.uitgerekend te zijn!!
heel erg leuk natuurlijk voor hun helemaal super... maar toen ik vroeg waarom ik het dan nog niet wist zei hij dat het er nog niet van kwam om het te vertellen!! en dat hij even niet wist hoe!
denk je iemand te "kennen" vind het zo raar!!
nou ja ik ga dus vandaag even een cadeautje kopen en het langs brengen.
vind het alleen jammer dat ik het niet wist het is toch super leuk nieuws!!
ik kon geneens 3 maanden mijn mond houden tegen hem toen ik zwanger was!!
sorry dat ik het hier neer zet maar moet het even kwijt!!lucht wel op.
xxx
het slaat nergens op maar even kort (moet het even kwijt aan iemand sorry meiden!)
ik ken al een aantal jaar een man,heeft een leuke vriendin en zijn al heel lang samen.
nu had ik al een gevoel dat ze zwanger was... dus ik maar de stoute schoenen aangetrokken en het aan hem gevraagd.... blijkt ze al in febr.uitgerekend te zijn!!
heel erg leuk natuurlijk voor hun helemaal super... maar toen ik vroeg waarom ik het dan nog niet wist zei hij dat het er nog niet van kwam om het te vertellen!! en dat hij even niet wist hoe!
denk je iemand te "kennen" vind het zo raar!!
nou ja ik ga dus vandaag even een cadeautje kopen en het langs brengen.
vind het alleen jammer dat ik het niet wist het is toch super leuk nieuws!!
ik kon geneens 3 maanden mijn mond houden tegen hem toen ik zwanger was!!
sorry dat ik het hier neer zet maar moet het even kwijt!!lucht wel op.
xxx