moet ff me verhaal kwijt!heeft niks met onze kids te maken,sorry

A

Anoniem

Guest
dag allemaal....
het slaat nergens op maar even kort (moet het even kwijt aan iemand sorry meiden!)
ik ken al een aantal jaar een man,heeft een leuke vriendin en zijn al heel lang samen.

nu had ik al een gevoel dat ze zwanger was... dus ik maar de stoute schoenen aangetrokken en het aan hem gevraagd.... blijkt ze al in febr.uitgerekend te zijn!!
heel erg leuk natuurlijk voor  hun  helemaal super... maar toen ik vroeg waarom ik het dan nog niet wist zei hij dat het er nog niet van kwam om het te vertellen!! en dat hij even niet wist hoe!
denk je iemand te "kennen" vind het zo raar!!

nou  ja ik  ga dus vandaag even een cadeautje kopen en het  langs brengen.
vind het alleen jammer dat ik het niet wist het is toch super leuk nieuws!!
ik kon geneens 3 maanden mijn mond houden tegen hem toen ik zwanger was!!

sorry dat ik het hier neer zet maar moet het even kwijt!!lucht wel op.
xxx

Hoi,

Ik ken het gevoel!

M'n vriendin (kdacht wel een goede) verteld pas met 16 (!) weken dat ze zwanger was.
Terwijl ze met ongv 12 weken bij me was omdat m'n dochtertje jarig was. Ik had echt zo iets van...hoe belangrijk ben ik voor je dat je het me zo laat verteld!!!   Het is toch super leuk nieuws?!
Heb er ook lange tijd een nare smaak aan over gehouden!!

Succes/sterkte ermee!

Sannemams

Meid, je kan hier toch alles kwijt Hoe dierbaar de kids ons ook zijn, ons leven bestaat uit meer........
En daarom snap ik volkomen dat dit je dwarszit.  Ik ben dan zo'n muts dat ik daar de reden van zou willen weten
Ik vind het in ieder geval super lief van je dat je gelijk een presentje voor ze heb!!

liefs
Achnita

hoi hoi,

zo cadeautje is afgegeven... misschien ben ik ook wel een rare muts!
toch blijft het in me gedachten!
het zal de tijd van   de maand misschien wel wezen!
snap er gewoon geen touwtje van!
wel lekker even je hard luchten!!

Raar hoor,... wel enorm lief dat je een kadootje hebt gebracht. Toevallig is er een vriendin van mij zwanger (die ken ik van de pufclub) en zij wist het na mijn man en zus al.... Ze wist ook dat ik bezig was. En ik wist het ook van haar dat ze bezig waren en nu is ze zwanger en heeft het mij meteen verteld.  
Ik had het niet erg gevonden als ze bijvoorbeeld tot 12 weken had gewacht, sommigen doen dat nou eenmaal liever, maar zoals bij jou..... heel raar.

groetjes Maris

wij hebben ook geen 12 weken gewacht,ik snap wel dat mensen daar op willen wachten.
nou ja het cadeautje vond hij lief dus dat scheelt weer!

Hoezo, het kwam er niet van, en hij wist niet hoe???

Beetje vreemd, en logisch dat je daar een raar gevoel over hebt!! Wel superlief dat je gelijk een cadeautje hebt gekocht!!!

Terug
Bovenaan