moet ff me verhaal kwijt

A

Anoniem

Guest
zit echt in een dip vandaag, helemaal niet lekker in me vel
heb al een dikke week behoorlijk last van mijn rug en het wordt er niet beter op.
ben van de week op controle geweest ( onze ha doet nog bevallingen)
deze zei je moet rustiger aan gaan doen, maar later bleek dat ik een blaasontsteking had( beginnend)
prima medicijnen voor gekregen maar de rugpijn knapt niet op.

ik geloof zelf ook niet dat het daar van komt, (heb een paar jaar geleden een behoorlijk ongeluk gehad en toen 5 dagen ziekenhuis gelegen.)

maar nu komt het: ik zit er een beetje mee dat als er iets is, ik eerst naar de dokterswacht(deze zijn al zo lekker snel NOT )  moet bellen, deze proberen contact op te nemen  met een van mijn huisartsen en mochten die er niet zijn dan moet ik naar het ziekenhuis.(alles lekker omslachtig)
baal daar best wel van dat je ze niet (meer) rechtstreeks kunt bellen naar werktijd en in het weekend.

heb in het begin wel getwijfeld of ik naar hun zou gaan of naar een verloskundige
maar aangezien ik met de 2 andere zwangerschappen ook bij hun ben geweest heb ik ze het voordeel van de twijfel gegeven.

en nu heb ik daar dus behoorlijke spijt van.
zou willen dat ik zo ff met mijn verloskundige kon bellen en vooral nu ik me zo voel.

hehe dat lucht toch wel een beetje op

sas(39w)

hoi hoi
ja kan me voorstellen dat je het ineens toch anders had gewild
'wat ik wel zou doen als je maar wat voelt tijdig bellen als het allemaal al zo omslachtig gaat
misschien kan je het alsnog voorleggen aan de vk hoe   je je nu voelt en wat je ermee an moet??
verder hebben we allemaal nu dat we er een beetje doorheen zitten denk
zeker als je al een slechte rug hebt gaat het nu helemaal op je rug werken
ik krijg nu ook overal vage pijnen
tja we zijn erklaar mee laat die baby maar komen
kom op nog even
'groetjes marina

Terug
Bovenaan