moet ff wat delen :P

A

Anoniem

Guest
Ik moet toch ff wat kwijt (al is het een doodnormale ervaring voor de meeste hier)

Vanmorgen lag ik op de bank mijn medicijnen in te laten werken (tegen de misselijkheid) en ineens ging de baby schoppen en zag ik dat ook van de buitenkant af...

Ik kan nu wel heel leuk zeggen dak het heel leuk vond maar ik moet eerlijk bekennen dat er dikke tranen van schrik kwamen hahaha..zag er zo eng uit!!! maar vond het natuurlijk wel erg bijzonder! nu zit ik op mijn werk en ook nu af en toe is hij/zij lekker bezig hihi...
echt heel erg leuk!

Angela

18wkn4

super meid!
Helemaal herkenbaar... het duurt even voordat je doorhebt wat het is... en in die tijd is de schrik al ingeslagen... hahaha... maar nu lekker genieten!
Heeft je man/vriend het ook al gevoeld?
Dat vond ik zelf ook heel erg bijzonder!
Liefs,
KC
(22+4)

nee m'n vriend was al aan het werk helaas...heb hem wel meteen gesmst en zijn reactie was: zie je het wordt toch een jongen en dubbel-bass drummer als zijn papa hahaha...
echt een mannenreactie he :p

maar hoop dat hij het vanavond nog zou kunnen voelen..kijken of de baby dan ook zo actief is als vanmorgen :p
Denk dat ie zich omdraaide ofzo..want had het echt nog niet gevoeld!

Het voelen van je kindje in je buik is het allermooiste van de zwangerschap. Echt, ik vond het heel bijzonder.

Gefeliciteerd met deze ervaring!

Groetjes...

Terug
Bovenaan