MOET FF WAT KWIJT...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik voel me eigenlijk best klote.
Heb net te horen gekregen dat 2 vriendinnen zwanger zijn,we zijn bijna allemaal tegelijk gestopt met de pil,ik zit nu in ronde 4.
Ben echt heel blij voor ze,maar toch voel ik me rot is dat raar?

groetjes sabje

Hoi Sabje,

Dat is absoluut niet raar!! Ik vind het ook vervelend om te horen dat iedereen om je heen zwanger wordt, zo voelt het tenminste....Vooral als diegene dan ook nog dicht bij je staat is het confronterend. Misschien spraken jullie er onderling over enzo...dat is moeilijk.

Maar geef niet op, he! Onze tijd komt ook!

Groetjes, Tess.

He sabje,

Ik weet wat je bedoeld. Ik heb precies het zelfde.
Mijn schoonzuster is zwanger. niet gepland, wel gewenst.
Ik ben blij voor haar, maar het is een rot gevoel voor jezelf.

Veel sterkte......
Wanneer ben je aan de beurt voor je nod?
Groetjes kit

HOI HOI

Bedankt voor jullie berichtjes,dat doet me goed.
Mijn nod is op 23 feb dus dat duurt nog ff,hopen dat het deze mnd positief is en dat ik niet ongi wordt.

x sabje

Nee meis dat is helemaal niet raar.

Ik weet nog dat mijn vriendin vertelde dat ze zwanger was en toen
voelde ik me ook heel rot en was ook heel jaloers terwijl ik nog niet
eens gestopt was met de pil.

En ja hoor oudjaarsdag kwam ze weer vertellen dat ze zwanger is en weer
was ik verdrietig/jaloers. Maar ben wel heel blij voor haar natuurlijk.

Dus meid je hoeft je nergens voor te schamen.

Sterkte

Liefs wen

Een klein beetje jaloezie lijkt me heel normaal als je zelf al een tijdje bezig bent.  Daarnaast zit er  volgens mij ook een hoop moois aan een (geplande) zwangerschap in je naaste omgeving. Pas geleden vertelde een vriendin van mij dat ze ook al een tijdje geleden gestopt is met de anticonceptie. Mijn man en ik zijn nu zelf  bijna twee jaar bezig, zonder succes tot dusver. Toen mijn vriendin vertelde dat ze het ook gaat proberen, werd ik eigenlijk alleen maar heel vrolijk. Ik kan me het gelukkige gevoel van het 'gaan proberen' juist heel goed voorstellen. Mocht het haar eerder lukken dan ons, dan kan ik allemaal maar heel blij voor haar zijn. En ikzelf mag dan alles van heel dichtbij meemaken. Dat geeft me de kans om (alvast) een beetje mee te genieten.

Ik kan het mij heel goed voorstellen hoor, ik had dat zelf ook. Een vriendin van mij was in no time zwanger (ronde 2 geloof ik) en ik was eerder begonnen en ben nu nog niet zwanger (7e ronde) het was even slikken....
Tuurlijk ben je hartstikke blij maar toch.....je wilt zelf ook zo graag he.
Liefs Rene

Ik heb net gehoord dat mijn schoonzus zwanger is. Hartstikke leuk!!! Ik heb gelukkig helemaal geen jaloers gevoel. Misschien komt het omdat hun ook al ietsje langer bezig zijn dan ons. Ik vond het zó wel eerlijk. Maar.... dat neemt niet weg dat ik óók graag dat nieuws had willen vertellen.

Terug
Bovenaan