moet het even kwijt................

Gistermiddag zijn we na school nieuwe schoenen gaan kopen voor de oudste 2, ze zijn nu 7 en 5 jaar. Buitengekopen en € 94,-- lichter, en waren de kids blij met hun nieuwe schoenen. Ik heb je jonge gezinnenkaart dus ben naar Dolcis gegaan, waar ik trouwens altijd al goed kon slagen voor schoenen. Ging ik ze net uit school halen, zien de schoenen van de oudste eruit alsof ze al 3 maanden in gebruik zijn, ofzo. Heb dus meteen gebeld, en moet morgen met schoenen bij de manager komen. Ben echt benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ben wel van mening dat dat niet mag gebeuren met schoenen van nog geen dag oud. Ook mag je wel verwachten dat de schoenen deugdelijk zijn, vind ik zelf. Vanmiddag was ik zo kwaad, kun je je misschien niet voorstellen, maar ik was echt woest En dat heb ik niet snel, dan moet je goed bezig zijn geweest. Ben wel opgelucht dat ik het even met jullie heb kunnen delen. Groetjes Wendy

Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt. Gaat dan ook niet om een paar euro's.
En het lijkt me idd ook niet helemaal de bedoeling dat ze er meteen zo uitzien!

Nou, sterkte ermee en hopelijk komen ze met een goede oplossing!

Groetjes, Kar

Vorig jaar waren de schoenen van mijn zoontje binnen een week stuk...had moeten vertellen dat hij veel op een fietsje zat want dan zetten ze zich af met de neus van de schoen...schoenen van 60 Euro...gekocht in een kinderschoenenwinkel, dan verwacht je toch kwaliteit..en nieuwe krijgen, nee hoor! Ze konden via hun naar de schoenmaker, maar dan moest ik wel eerst weer langskomen (circa 50 km rijden). Heb ze zelf maar laten repareren. Koste me minder tijd.
In die zaak komen we dus niet meer.
(Ben haast geneigd om hier te zeggen om welke kinderschoenenwinkel het gaat!)

Ik hoop dat het bij jou netter opgelost wordt.

Ben vandaag terug geweest met de schoenen bij de maneger, en ik mocht andere schoenen uitzoeken. Bas had maandag 2 schoenen aangehad die leuk waren, en hij mocht kiezen, dus heb ik voor dat andere paar gekozen, omdat ik zeker wist dat die ook passen. Kon ik thuis, zegt Bas, er zit iets in de schoen, dus ik kijken, en wat denk je, is een schoen niet afgewerkt aan de binnenkant, dus kan ik weer terugZo blijven we bezig natuurlijk. Dus laat het wel weten als ik weer geweest ben. Groetjes Wendy

Hoi Wendy,
Kan me voorstellen dat je daarvan baalt.Vind de kinderschoenen zowiezo belachlijk duur,maar ik vind het wel belangrijk dat ze goede schoentjes dragen.Ik heb ook een x schoenen bij Dolcis gekocht,best leuke schoenen en op het eerste gezicht lijken ze ook wel degelijk,maar dat viel mij ook tegen.Binnen now time was het leer gescheurd en begonnen de zooltjes ook al na te laten. Ik koop daar dus geen schoenenen meer!
Ik ga nu altijd bij ons in het dorp,wellicht weet jij wel welke winkel ik bedoel,want als ik het goed heb kwam jij ook uit Landgraaf.Ze hebben veel keus en ze zijn echt degelijk.Dan geef ik liever wat meer uit en weet dat het goed is. Bij de Scapino heb ik wel laatst een 2e paar gekocht,sandaaltjes van Ecco voor 35 euro.Het schijnt dat ze daar ook wel degelijke schoentjes verkopen,maar de keus was erg klein.maar goed,de sandaaltjes heb ik binnen.
Nou, kan je weer gezellig terug naar Dolcis...NOT!
Veel succes ermee!   kan me je ergernis goed voorstellen.

groetjes Donna.

Gisteravond weer terug, en hebben weer nieuwe gekregen, dit was dus mijn laatste keer Dolcis, ga volgende keer op zoek naar iets anders. Bij ons in het dorp heb ik soortgelijke ervaring, en daar werd niks mee gedaan!!!! Terwijl ik daar altijd voor ons allemaal de schoenen kocht, dus 4 personen, en dan zeker 2 keer per jaar!!!!! Dat vind ik zeker niet netjes, en al helemaal niet in een dorpwinkel waar je van je vaste klanten afhankelijk bent. Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan