Moet het even kwijt

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Sorry maar moet het even kwijt. Na een jaar van vermoeidheid en andere klachten, toch maar eens naar de huisarts geweest. Moest nu toch wel uitgezwangerd zijn na 14 maanden en na 2 weken vakantie was het nog niet over. Blijkt dat mijn schildklier te langzaam werkt. Waarschijnlijk een overblijfsel van de zwangerschap/bevalling. Ik ben nu ook al een paar weken niet meer aan het werk. Ben zo ontzettend moe. Het probleem is dat ik zelfs moeite heb om voor mijn zoontje te zorgen. Als hij 's middags moeilijk doet met slapen (wil zelf danook even slapen), kan ik zo sjacherijnig worden. Weet wel dat we er allebei niks aan kunnen doen. Maar het is zo vermoeiend. Hij zit nu ook in zo'n fase dat hij alle aandacht wil en als iets hem niet zint, maar gaat brullen. Ook net ziek geweest en volgens mij zitten er weer tanden aan te komen.
Nou ja hopelijk slaan de medicijnen gauw aan enmoet ik me er maar evenoverheen zetten. Morgen en overmorgen gaat hij gelukkig naar het kdv, maar vandaag maar even doorzetten (oppas is ziek ). Baal er zelf van dat ik er gewoon naar uitkijk om hem weg te brengen, maar ga ervan uit dat het tij wel gaat keren.
En ik me het afgelopen half jaar maar afvragen hoe jullie het doen met meer kinderen  of al aan een tweede kunnen denken, blijkt er gewoon meer aan de hand te zijn. Hopelijk krijg ik weer meer energie om aan een tweede te gaan denken, maar nu nog even niet.

groeten, Kabo

Hoi Kabo,

wat balen voor je! Wel fijn, dat je nu weet wat er aan de hand is. Hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
Op de momenten, dat ik zelf te moe  ben om goed voor Lars te kunnen zorgen, kan ik mijn schoonmoeder of onze gastouder bellen. Zij vangen met alle liefde Lars op, zodat ik weer even kan tanken.
Ook ik lig nog steeds iedere middag op de bank, wanneer het mannetje in bed ligt.
Voel je niet schuldig, wanneer je verlangt naar rust. Het is prima, om je zoon een nachtje uit logeren te sturen. Jij kunt even bijslapen en bent een vrolijker mama en je zoon vermaakt zich uitstekend op zijn logeeradres.

Heel veel beterschap!

Marijon

P.S. via de natuurgeneeskunde of homeopathie kun je ook heel veel bereiken bij een traag werkende schildklier. De multivitamine van Plantina isbijv.  een prima ondersteuning van je conditie.

Heel veel beterschap gewenst vanuit de Achterhoek! Hopelijk slaan de medicijnen gauw aan en heb je weer energie voor 10!

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan