Moet het even kwijt!!

Sinds mijn zwangerschap loop ik al de hele tijd met het gevoel dat er wat mis is...waarom geen idee en tijdens al mijn echo`s en controles was alles goed en volgens schema!! Zelfs vorige week nog een goed kloppend hartje gehoord..
Ben nu 18 weken en 4 dagen en we hebben 2 mei de 20 weken echo!! Vind het dus heeeeeeeeeeeeeel spannend.
Tevens voel ik de kleine beeb steeds vaker en steeds meer maar nog niet zo duidelijk als bij de andere 2 zwangerschappen zover ik me kan herinneren.....zou het daardoor misschien komen dat ik me zorgen maak? Of zal mijn moederinstinct een rol spelen?
Wie heeft hier nog meer last van?

groetjes evelien

Aangezien de echo's en zo goed waren denk ik niet dat je je veel zorgen hoeft te maken. Maar aan de andere kant moet je je gevoel zeker niet negeren! Heb het er eens over met de vk, als het goed is nemen ze je serieus en kunnen ze misschien verdere onderzoeken doen. Of ervoor zorgen dat je in ieder geval in het ziekenhuis kan bevallen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je placenta voor zit waardoor je de kleine niet goed kan voelen.
Praat zeker met de vk over dit gevoel! Ze zullen dit vaker meemaken denk ik zo.

denk ook dat het wel mee zal vallen,en weet je wat het ook is,als je al kleintjes hebt rondlopen of gewoon druk bent dan heb je vaak niet eens door als de kleine beweegt,wacht lekker de 20weken echo af, liefs

Terug
Bovenaan