Moet het ff kwijt

Ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben!
en sinds gisteren dat ik vandaag precies 17 weken ben dus dat was wel ff schrikken.
Het was raar maar ook heel mooi om al zon heel kindje op de echo te zien ik kon het allemaal niet bevatten.
Ik word een alleenstaande mama want ik ben sinds januari bij de papa weg!
Dit weekend ga ik hem op de hoogte brengen van de situatie.
Ondanks ik alleen ben en maar een kleine uitkering heb ga ik zeker voor mijn kindje vechten en het zal met veel liefde ontvangen worden
Ik zit steeds naar de fotos van de echo te staren en kan er nu al een beetje van genieten!
22 september is het zover en eigenlijk kan ik haast niet wachten!
Heb al een complete babykamer en kinderwagen van mn nicht gekregen en ook kleertjes en luiers had ze voor mij(onwijs lief)
Ik wilde graag mn verhaal ff met jullie delen en wilde het ff kwijt!
bedankt voor het lezen en heel veel succes in jullie zwangerschap en geluk met jullie kindjes
 
Heb je niks gemerkt??
Gevoeld gezien??
Jesus...was zeker wel ff schrikken gewoon al 17 weken zwanger....
Ik wens je wel veel succes, hoop en liefde...
En natuurlijk gefeliciteerd
 
Nee heb helemaal niks gemerkt!
Dat komt ook omdat mn eierstokken onregelmatig werken en ik eens in de 3/4 mnd ongesteld ben!
niet misselijk geen pijnlijke borsten niets!
dus het was idd wel even schrikken!
liefs meissie23
 
Hi meissie!

Nou dat is schrikken zeg en zeker geen makkelijke situatie waar je in zin, maar je klinkt gelukig wel blij met de zwangerschap, dus van harte gefeliciteerd!!
En het is fijn dat je wel meteen steun uit je omgeving hebt. Hopelijk reageert de aanstaande papa er ook een beetje goed op en kan je ook nog wat steun van hem verwachten!
Ik wens je een fijne zwangerschap toe!
Groetjes,
Sandra
 
Ik wil je even een  onder de riem steken, voor als je het aan de papa gaat vertellen.

Ik vind persoonlijk dat de 2 mensen die het risico aangaan ook de verantwoordeing ervoor moeten dragen en, desondanks hun relatie, hoe die ook is, een goede toekomst voor hun kind moeten zien op te bouwen.
En laten we eerlijk zijn een kind heeft toch 2 ouders nodig. Nou ja alleen gaat het natuurlijk ook maar ik bedoel dat een Pa en Ma meer te bieden hebben met advies en ook liefde!(uitzonderingen daargelaten)
 
Gefeliciteerd en ik hoop dat papa mee helpt om jullie kindje een mooie toekomst te geven
 
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik ben precies even ver   zwanger als jou.
Ben ook 22 september uitgeteld.
Heel veel sterkte en succes als je het de papa gaat vertellen.

groetjes Jolanda
 
Jemig zeg, wat een verhaal, kan zo in een of ander tijdschrift!!!!

Maar je dacht ineens: laat ik een test doen?

Wel stoer,   je hebt helemaal geen last van klachten gehad en je bent de vervelende, onzekere periode gewoon al voorbij, geluksvogel! Over een paar weekjes(of zelfs nu al, bij mij was het ook met 17 wk) kun je je baby voelen schoppen.....:)

Veel plezier met het aanschaffen van kleertjes en andere spulletjes, het gaat je vast wel lukken met de kleine...

groetjes
Manky
 
 Hey hoi!!!!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik lees uit je mailtje dat je een goede positieve instelling hebt!
"Go for it girl!"

Ik ben de eerste twee jaren ook alleenstaande moeder geweest. En toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was ik dan wel niet zo ver als jij maar ik kwam er ook gelijk alleen voor te staan!

Ik was 21 en inmiddels heb ik een grandioos mooi en lief kindje van 3,5 jaartjes!

Heel veel succes en probeer lekker te genieten van dit wondertje en hoe je ex ook reageren gaat, vertrouw op jezelf en vecht voor jou en dit kindje...de rest doet er even niet toe....en als jij je kindje straks in je armen hebt...dan ben je alles vergeten en leef je voor je kindje..

 Succes

X Wendy
 
Terug
Bovenaan