moet het ff kwijt.....

hallo iedereen, ben 25 jaar en moeder van een zoon van bijna 2 jaar. afgelopen maart is er een buitenbaarmoederlijke zwangerschap bij mij geconstateerd, veel te laat want m'n eileider was al gescheurd. was toen ruim 2 maanden zwanger.

de zwangerschap was enorm welkom en gewenst en heb dus een zware periode gehad, lichamelijk en geestelijk. als je weet dat het niet goed is en je word niet serieus genomen door de huisarts en de gynaecoloog, vraag je zeker 10 keer per dag af wat die mensen heeft bezielt.

maar goed, dat alles achter de rug. ik ben nu 10 weken zwanger en ben uitgerekent op 14 mei 2012, heb al 3 echo's gehad en heb over 1,5 weken de termijnecho!!!!

iemand ook zoiets dergelijks mee gemaakt?

groetjes!

Hoi Hoi,

Das wel heftig zeg!! Maar wat super dat je nu alweer zwanger bent! van harte!

Ik ben ook 25jaar en zwanger van ons eerste kindje.... Ik heb de 26e de termijn echo, heb met 9 weken inwendige echo gehad en alles zag er toen prima uit!

Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan met jou en jullie kleintje!!

Liefs Kim

Hoi,

Ik heb niet helemaal hetzelfde meegemaakt, maar wil je toch ff steunen :)
Wij wilden al heel lang een kindje, bij vruchtbaarheids onderzoek bleek dat mijn eileiders niet goed open zijn en dus snel een echo gehad zodra ik toch ineens spontaan zwanger ben geraakt!
Nu zwanger van ons 2e kindje en ook weer een echo gehad (met ruim 9 weken, vond ik ook nogal laat) maar gelukkig weer op de goede plaats! Ik ben ook de 14e uitgerekend! :)

Wat fijn dat nu bij jullie alles goed is!! Heeriljk genieten en een gerustelling als je zovaak een echo krijgt!
Een fijne zwangerschap gwenst!

Hi. Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt maar mijn collega vertelde dat een familielid een buitenbaarmoederlijke zwangerschap had. Het kindje leefde gewoon in de eileider. Helaas moest toen zowel het kindje Als de eileider verwijderd worden. Deze vrouw is Daarna psychisch ingestort en heeft nu professionele begeleiding. Heel erg naar. Maar het komt blijkbaar vaker voor. Fijn dat je nu weer zwanger bent!

ja het lijkt altijd zo ver van je deur, tot je het zelf meemaakt of iemand in je omgeving. ik heb wel gemerkt in mijn omgeving, dat er weinig begrip voor is. 'ach, met 8 weken is het toch nog niks' werd er vaak gezegd maar ja, met 6 weken zit er al een kloppend hartje in toch? het waren vooral de wat oudere mensen in mijn omgeving die er zo over dachten, heel frustrerend. maar goed, vandaag 10 weken zwanger, middenin een verhuizing dus dan denk ik er niet zoveel aan. de angst dat het toch mis gaat is altijd aanwezig, raar genoeg. bedankt voor de lieve reacties en jullie ook gefelciteerd met de zwangerschap!

Terug
Bovenaan