moet ik ff kwijt

ik word helemaal gek van mezelf.
ik ben er echt de hele dag mee bezig. ik kan t maar niet uit mn hoofd zetten. de 1 zegt dat dat niets uitmaakt en de ander zegt dat t dan langer duurt voordat je zwanger zou worden.waren jullie er ook zoveel mee bezig toen jullie zwanger wilden worden? ik heb woensdagavond 9 februari mn eisprong gehad. we hebben smorgens nog geklust en donderdagsmorgens weer. nu heb ik al vanaf maandag last van een menstruatiegevoel onderin mn buik,(5 a 6 dagen na mn eisprong) terwijl mn nod pas de 23/24e is. verder nergens last van. daarover zegt de 1 dat ie dat elke maand heeft en de ander dat ze dat ook hadden en nu zwanger zijn. pffffffffffffffffff. aftellen dus maar en afwachten . dat afwachten duurt ook zo lang.
dit moest ik ff kwijt
groetjes een ongeduldige dame
 
Wees niet teveel gefocust op het zwanger worden, want dan schijnt het juist minder snel te lukken. \het is voor iedere vrouw denk ik weer anders... Misschien kun je je vraag aan de verloskundigen op www.babybrabbel.org stellen...

succes

Manky
 
hoi,inky,ik ben er vroeger ook zo mee bezig geweest, en toen duurde het 7 jaar voordat de tweede kwam!maar ik raakte pas echt zwanger, toen ik de hoop al helemaal op had gegeven, en ik niet meer wilde omdat ik er zo gefrustreerd door raakte!we hebben toen een reis geboekt naar curacauo, dat deden we in dec. om in augustus te gaan!wij elke keer geld brengen naar dat reisburo, en geen annulering....ja wat kon ons nou gebeuren!en wat denk je?? begin feb. was ik mooi zwanger en in oktober uitgerekend! ik had het totaal niet meer verwacht maar....omdat ik het echt van me af had gezet, gebeurde het...we bleven wel met kosten van de reis zitten, want ik zag mezelf niet met een dikke toeter in die hitte daar!zo zie je maar weer een zwangerschap komt altijd onverwacht ook al is het nog zo welkom een zwangerschap komt niet verwacht en kun je zeker niet plannen dus doe je best en ga je op wat anders consentreren!sterkte
 
Hoi Inki,

Probeer je al lang om zwanger te raken? Zelf was ik helemaal niet bezig met wanneer m'n eisprong was. Wat is nod? We vreeen gewoon niet meer veilig en toen was ik na een tijdje (ik denk 2 mnd) zwanger. Maar ik weet, dit is makkelijk praten. Wellicht zou ik er na een tijd ook meer op gefocust zijn. Maar dat helpt denk ik niet om eerder zwanger te raken. Dat gevoel of je ongesteld moet worden is er wel in het begin van je zwangerschap, dus wie weet!? Laat je wel weten als het zover is? Groetjes, Judith
 
Hoi Inki,

Ik heb deze vraag laatst ook gesteld op het forum van gynaecologen en kreeg als antwoord dat het niet zo is. Er zijn maar weinig mensen die, als ze eenmaal besluiten dat ze graag een kindje zouden willen, er niet mee bezig zijn. Degenen die mij dan kan vertellen hoe mag het me zeggen.

Ik hoop gewoon dat je snel zwanger mag zijn meis,

Liefs M
 
Hoi Inki,

Had ik ook hoor, zelfs toen wij voor de 2e gingen. Dat verbaasde me want ik had het toen niet echt verwacht van mezelf, aangezien je er eentje rond hebt huppelen. Bij mij had het geen invloed, was beide keren snel zwanger.

Hopelijk jij ook binnenkort.
 
Hoi Inki,

Ben zelf heel erg lang bezig geweest en nu dmv ICSI zwanger geraakt. Ben nu 6 weken en 3 dagen. Ik had ook een paar dagen na de terugplaatsing al ongesteldheidskrampen en ik heb ze nu nog. Ben heel de tijd bang dat het fout gaat maar het schijnt erbij te horen. Heb gisteren het hartje al gezien en alles is goed.

Hoop voor je dat je zwanger bent.

Groetjes, Kim
 
Hoi Inky,

Ik was van mijn dochter al na 3 maanden zwanger. Maar met ons 2e kindje zijn we een vol jaar bezig geweest. Ik was ook net zo onzeker als jij. Ik dacht dat het niet meer ging lukken. Maar inmiddels na een jaar ben ik toch weer zwanger geraakt. 10 weken nu. Zo zie je maar. Het maakt niet veel uit. Het kan snel gaan, maar het kan ook langer duren. Met jou zal het vast ook goed komen. Ik ben benieuwd of het toch gelukt is. Laat je het even weten?

Groetjes, Natalie
 
Terug
Bovenaan