moet ik ff kwijt

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik moet ff wat kwijt hoor, zo grappig.
mijn vriend is a.s. maandag jarig en zou niet vrij nemen vanwege drukte op zijn werk.
dus vieren het a.s. weekend.
nu krijg ik vandaag ineens post van echovision op mijn naam.
nu heb ik weken geleden een afspraak gemaakt daar maar is toen afgezegd vanwege enorme rugklachten. en er was geen nieuwe afspraak gemaakt. dus ik was best verbaasd over die post. ik dacht al, zou het een aanbieding zijn of korting ofzo?
ik maak em open en zie dat er een afspraak staat voor a.s. maandag in de ochtend.
 ik had geen afspraak gemaakt en mijn vriend wilde niet nog eens een pretecho laten doen, heb ik al eerder een keertje gehad. dus ik mijn vriend opbellen of hij iets wist van die fout van dat echobueau.
had hij dus een afspraak gemaakt om mij te verrassen...
ik sta in het bestand bij dat echo bureau vandaar dat ik de bevestiging op mijn naam kreeg. hij balen natuurlijk want het moest een verrassing blijven.
ik heb zelf ook een verrassing voor hem a.s. zondag maar daar komen gelukkig geen bevestingingen van dus komt ie daar niet achter.
nou dames, jullie kunnen wel begrijpen dat ik erg verrast ben en dolgelukkig want ik kan me beeb weer zien.
ik wou dat ik een luikje in mijn buik had, als ze enorm druk is dan moet ik gewoon weten wat ze doet.
kan niet wachten tot ik mijn kleine meid in mijn armen kan sluiten.
nog ff wachten...

groetjes Miranda 28+1

hallo,

Nou das toch hartstikke leuk voor je geniet er maar lekker van, die mannen kunne soms toch wel heel meedenkend zijn   he?

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan