A
Anoniem
Guest
Goedemorgen allemaal
Het forum doet volgens mij weer raar maar ik hoop toch dat mijn berichtje erop komt.
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen er mensen mij hierbij helpen.
Ik ben sinds mei 2004 gestopt met de pil en sinds die tijd ben ik dik geworden.
Nu heb ik normale ongesteldheiden gehad tot de afgelopen keer.
Mijn ongesteldheid in oktober was minder dan de afgelopen maanden. Ik heb ook steeds meer een opgeblazen gevoel, was misselijk sóchtends en tussendoor ook weleens. Heb gewoon moeite om mijn broeken dicht te krijgen.
Je hoort weleens dat mensen die zwanger zijn, tussendoor weleens vloeien. Ik heb af en toe weleens dit idee.
Zijn er mensen met deze ervaringen?
Ik vind het eigelijk niet echt nodig om een test te doen omdat ik (denk ik dan) ongesteld ben geworden in oktober.
Zal ik langs de huisarts gaan? Wie o wie kan me wat tips of aanwijzingen geven.
Groetjes weegschaal
Het forum doet volgens mij weer raar maar ik hoop toch dat mijn berichtje erop komt.
Ik heb een vraag en hopelijk kunnen er mensen mij hierbij helpen.
Ik ben sinds mei 2004 gestopt met de pil en sinds die tijd ben ik dik geworden.
Nu heb ik normale ongesteldheiden gehad tot de afgelopen keer.
Mijn ongesteldheid in oktober was minder dan de afgelopen maanden. Ik heb ook steeds meer een opgeblazen gevoel, was misselijk sóchtends en tussendoor ook weleens. Heb gewoon moeite om mijn broeken dicht te krijgen.
Je hoort weleens dat mensen die zwanger zijn, tussendoor weleens vloeien. Ik heb af en toe weleens dit idee.
Zijn er mensen met deze ervaringen?
Ik vind het eigelijk niet echt nodig om een test te doen omdat ik (denk ik dan) ongesteld ben geworden in oktober.
Zal ik langs de huisarts gaan? Wie o wie kan me wat tips of aanwijzingen geven.
Groetjes weegschaal