moet ik hiervoor langs de huisarts

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal
Het forum doet volgens mij weer raar maar ik hoop toch dat mijn berichtje erop komt.

Ik heb een vraag en hopelijk kunnen er mensen mij hierbij helpen.
Ik ben sinds mei 2004 gestopt met de pil en sinds die tijd ben ik dik geworden.
Nu heb ik normale ongesteldheiden gehad tot de afgelopen keer.
Mijn ongesteldheid in oktober was minder dan de afgelopen maanden. Ik heb ook steeds meer een opgeblazen gevoel, was misselijk sóchtends en tussendoor ook weleens. Heb gewoon moeite om mijn broeken dicht te krijgen.
Je hoort weleens dat mensen die zwanger zijn, tussendoor weleens vloeien. Ik heb af en toe weleens dit idee.
Zijn er mensen met deze ervaringen?

Ik vind het eigelijk niet echt nodig om een test te doen omdat ik (denk ik dan) ongesteld ben geworden in oktober.

Zal ik langs de huisarts gaan? Wie o wie kan me wat tips of aanwijzingen geven.

Groetjes weegschaal

Hoi,

Als je twijfelt zou ik gewoon toch even testen. Dan is het maar duidelijk.

In mijn vorige zwangerschap, verloor ik de eerste maanden ook bloed, op de tijden dat ik anders ongesteld had moeten worden. Dit was de eerste 3 maanden !Ik dacht toen ook, ik ben niet zwanger, maar was het wel!
Het (lichte) bloedverlies heeft dan te maken met hormoonveranderingen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Veel succes ermee. hou je ons op de hoogte, ik ben benieuwd. Doei Tanja

Bij de kruidvat en trekpleister kun je voor een euro of 6 een test halen. Ik zou het gewoon eens doen, dan weet je het 'zeker'.

Is de test negatief, dan kun je altijd nog overwegen naar de HA te gaan. Houd ons op de hoogte. Ik duim voor je dat je zwanger bent!

Hoi weegschaal,
Ik heb echt precies hetzelfde als jij! Ben ook dikker geworden(alleen mijn buik,niet echt in gewicht) en mijn broeken zitten erg strak. Ook menstrueer ik erg weinig,en dit keer zelfs niet eens rood bloed maar alleen bruin met wat stolsels. Ik twijfel ook enorm en heb vandaag een test gedaan maar was negatief. Ik merk dat ik er erg onrustig van word.
Hoewel het fijn zou zijn pas te weten dat ik zwanger ben na een maand of 3. Heb je de moeilijke fase achter de rug.
Maar ik heb in juni een miskraam gehad dus maak me extra druk.
Mijn cyclus is ook erg in de war na de miskraam,varieerd van 31 dagen tot 48!
Nu dus 34 (als dit inderdaad een menstruatie is waar ik dus aan twijfel) Heb ook geen echte buikpijn. Denk dat ik over een week of 2 nog maar een keer een test doe.
Maar om een lang verhaal kort te maken weet ik precies wat je voelt! Om gek van te worden he..
Liefs en succes ermee Esther
Hou me op de hoogte als je wilt.

Doe eerst een test.Als je naar de dokter gaat, gaat hij een inwendig onderzoek doen. En dat is echt geen pretje. Zelfs de verloskundige doet zoiets niet. Wacht het rustig af

Terug
Bovenaan