moet ik me zorgen gaan maken?????

A

Anoniem

Guest
hallo dames

even een vraagje.

ik ben sinds april gestopt met de pil, ben daarna gewoon ngi geworden omdat het mijn stop week was.
mijn eerste cyclus duurde 38 dagen.
nu deze cyclus duurt al 40 dagen, (zit op ongi te wachten maar komt nog niet)
dit kan toch niet goed zijn? moet ik me nu zorgen gaan maken of is dit normaal als je pas in de tweede ronde zit???

liefs miek

Hallo,

Heb je al een test gedaan, het zou kunnen dat je zwanger bent. Als dat niet zo is zou ik nog even wachten, want volgens mij komt het vaker voor dat je iets langer moet wachten na de pil. Als je cyclus lang is en onregelmatig gebruiken sommigen ook monnikspepercapsules. Misschien iets om dan straks te gebruiken. SUcces!

Liefs Yvonne

hoi Yvonne,

alles eerst bedankt voor je reactie!

ja ik heb net een test gedaan en die is negatief! dus helaas niet zwanger.
ik denk dat als ik morgen nog niet ongi ben dat ik dan even met de ha bel, en het verhaaltje even voorleg. kijken wat ze zeggen.

liefs miek

Goedemorgen,
Ik heb precies hetzelfde!
1 keer ongi geworden zonder pil met een cyclus van 30 dagen.
Nu ben ik nog niet ongi nu al 15 dagen overtijd!Heb vrijdag even de assistente van de huisarts gebeld die zei dat het je menstruatie wel een half jaar weg kan blijven!
Misschien is dit bij jou ook zo!
Succes!

Hallo meiden,

Dat is erg vervelend zeg! Misschien dat julli allebei monnikspepercapsules kunnen gebruiken. Als je cyclus weer regelmatig en korter is dan moet je hiermee stoppen hoor. Kan in ieder geval geen kwaad om het eens te proberen. Want dit is zo ook niks dat afwachten steeds.

Jammer zeg dat je negatief getest hebt!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
dit is echt de uitwerking van de pil.
ik heb het zelf ook gehad en ben toen naar   de huisarts geweest en die zei dat mijn ongi wel een half jaar weg kon blijven.
ik werd echter na 2 maanden ongesteld.
ik hoop dat het bij jullie weer snel regelmaat zal hebben.
het heeft bij mij toen nog 6 maanden geduurt voordat ik zwanger was.
intussen ben ik al op de helft en dus 20 weken zwanger.
ik hoop jullie binnenkort op het zwangerforum te zien.
succes ermee.
gr lisette

Ik heb het ook gehad. NA het stoppen van de pil had ik een cyclus varierend van 29 tot 42 dagen. om gek van te worden. Na 6 rondes was ik zwanger. Nu voor het tweede hummeltje ben ik bang dat het weer zo gaat.(niet aan de pil geweest, maar spiraaltje) mn eerste ronde was 38 dagen. Ben dus benieuwd wat de tweede ronde gaat doen.

gr Linda

quote: linda007 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 11:50:00'));

Ik heb het ook gehad. NA het stoppen van de pil had ik een cyclus varierend van 29 tot 42 dagen. om gek van te worden. Na 6 rondes was ik zwanger. Nu voor het tweede hummeltje ben ik bang dat het weer zo gaat.(niet aan de pil geweest, maar spiraaltje) mn eerste ronde was 38 dagen. Ben dus benieuwd wat de tweede ronde gaat doen.

gr Linda

Hey Linda, ik heb een cyclus van 28 - 44 dagen, heel onregelmatig en ik ben heel blij om te lezen dat jij met zo'n cyclus gewoon zwanger bent geworden!!!!!!!!!! Ik begon al een beetje te twijfelen aan mijn lichaam enzo, maar het kan dus toch...

Pink

Terug
Bovenaan