Moet ik me zorgen maken?

<p>Goedemiddag,</p><p>Ik ben 16weken4dagen zwanger maar je ziet totaal niks aan me.. heb amper een buik..  voel weinig tot niks van binnen (qua plopjes van de baby) </p><p>Maar vorige week bij de verloskundige geweest en hartje klopte goed..</p><p>Maak ik me om niks zorgen? </p>

Hoi! Hier ook 16 weken 2 dagen zwanger. Ik voel de baby ook nog niet. Weet je waar je placenta zit? Bij mij zit hij aan de voorkant, daardoor ga je de baby later voelen. En buik heb ik wel maar niet van de baby ?, dus ik smokkel een beetje. 

Hee hee... bij mij begon je het pas na 22 weken te zien mijn buikje ( nu 35 weken en me buikje is nu niet meer te missen hihi) ... en ik voelde de baby ook pas na 20 weken...mijn placenta lag ook aan voorkant... het is natuurlijk bij iedereen verschillend... en ik zou je niet al te veel zorgen maken hoor... 

[quote quote=10156165]Hoi! Hier ook 16 weken 2 dagen zwanger. Ik voel de baby ook nog niet. Weet je waar je placenta zit? Bij mij zit hij aan de voorkant, daardoor ga je de baby later voelen. En buik heb ik wel maar niet van de baby , dus ik smokkel een beetje.[/quote]
Haha jaa heb van mezelf ook wel beetje een buikje ? laatste keer bij de echo zat mn placenta aan de zijkant (?) Maar 1 februari de 20weken echo dus hoop dan wat geruster te zijn 

Hoihoi, 
Iedere zwangerschap is natuurlijk anders :) als de verloskundige aangeeft dat alles in orde is dan zou ik me niet teveel zorgen maken.
Liefs

Hoi!
denk niet dat je zorgen hoef te maken hoor. Ik voelde de baby pas na 22 weken sporadisch en pas na dacht 24 met een beetje regelmatig en dan soms nog dagen niet. Met 28 weken is het niet meer te missen, placenta ligt voor. Snap wel dat het je onzeker maakt had ik ook. + mijn buik groeit ook pas sinds 28 weken mondjes maat.  Nu 32 weken en nu ga je wel zien dat ik zwanger ben.  Als ik mijn foto van 20 weken bekijk en 32 weken dan zie je pas een beetje verschil. Ze verwachten dat ik in mijn verlof pas echt ga groeien.  We zullen het zien, vind het niet zo erg want het zit nog niet echt in de weg. :)

Zoals meerdere al zeggen maak je geen zorgen. Bij een eerste zwangerschap zeker voel je de baby meestal niet zo vroeg. En dat buikje is bij iedereen anders. Bij werd de buik pas voor de buitenwereld ergens rond 25 weken echt zichtbaar. 

Terug
Bovenaan