moet ik me zorgen maken?????

Hallo,

Ik ben morgen 9 weken zwanger, aangezien ik vorig jaar een miskraam heb gehad maak ik me wel zorgen. De test was super positief daar is geen twijfel over mogelijk. Was vanaf begin erg moe nu ook nog wel. Had zere borsten en had last van obstipatie. Nu heb ik deze 2  klachten niet meer zoals in het begin. Volgende week dinsdag heb ik de 1e echo, maar ik ben zo bang dat het niet goed is. Ben ik de enige die hier mee zit of herkennen jullie dit zelf ook. Bij wie namen de  "klachten" ook af en voelde je je eigenlijk helemaal niet zwanger en was toch alles goed?
Wie kan mij  wat opbeuren.

Gr. Mayke  
 
Hoi Mayke,

Dat de klachten iets minder worden hoeft helemaal niks te betekenen. Dat schijnt te kunnen volgens de verloskundige van babybrabbel.nl. En dat het niks hoeft te betekenen bewijs ik wel. Ik voelde me op en top zwanger. Positieve test, misselijk, last van de borsten, obstipatie, de hele rambam. Maar met de echo bleek het niet goed te zijn. Het vruchtje was pas 6 weken, terwijl ik ruim 8 weken zwanger was. Inmiddels is het weggehaald, en we beginnen gewoon weer opnieuw!
Ik ga voor je duimen, maar ik denk dat het best wel goed zit. Het is heel normaal dat je bezorgd bent. Je wordt MAMA!!!!! Na mijn eerste miskraam was ik bij de tweede zwangerschap ook erg onzeker, maar dat is een pracht zoon geworden. Dat is jullie ook vast gegund!

Groetjes, Kat
 
Hoi Mayke,

Mijn zwangerschap begon perfect helemaal geen kwaaltjes.
Ik heb in de 9e week een bloeding gehad. Met spoed ben ik naar het ziekenhuis geweest om een echo te laten maken. Er bleek niets aan de hand met de kleine in mijn buik. Hij of zij was zich gewoon aan het innestelen. De dokter zei nog van als het nu misgaat is het vruchtje genetisch niet goed en stoot het zich vanzelf af.
u ben ik inmiddels 12 weken zwanger.
Ik zou me dus helemaal geen zorgen maken en gewoon gaan genieten van de zwangerschap.

groetjes aafje
 
hoi Mayke

ik ben nu 15 weken in verwachting en krijg nu buikje.2 weken geleden heb ik mijn eerste echo gehad en voor het eerst na de verloskundige ik vond dit best wel eng,omdat ik nergens last van heb soms een beetje moe.Ik dacht straks zit er niks,maar gelukkig was alles goed.Ik zal voor je duimen en laat je weten na de echo of alles goed is.Heel veel sterkte.

Groetjes Jemaine
 
Terug
Bovenaan