moet ik me zorgen maken?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben nu 27 weken zwanger. Ik voel de kleine elke dag erg goed en duidelijk.  Nu be ik al een weekje niet   lekker, last van rug, hoofd en onderbuik en last van diarree (sorry daarvoor)
Gister heb ik de kleine niet gevoeld. Vanacht schrok ik daarom ook wakker omdat ik erachter kwam. 's Nachts is hij altijd heel duidelijk aan wezig, nu dus niet...
Ik heb hem wel eventjes (maar dan ook echt eventjes) gevoeld maar heel zwakjes. En hadden ook mijn darmen kunnen zijn.
Ik maak me best wel zorgen. Moet ik me zorgen maken en moet ik nu de verloskundige bellen of zal ik nog ff wachten?
Dit is mijn eerste zwangerschap. Dus weet ook niet precies hoe en wat
Heeft iemand dit ook mee gemaakt?

Groetjes Ingrid

Hoi Ingrid,

Wil je niet nog onzekerder maken maar ik zou zeker de vlk bellen.
Je kunt altijd een echo krijgen als je het echt niet vertrouwd!
Als de echo dan goed is dan ben je ook niet ze ongerust meer.
nou succes

Gr Anita

ik wil je ook niet onnodig ongerust maken, maar ook ik zou even de verloskundige bellen.
Ik heb altijd van haar begrepen, dat je iedere dag wel iets moet voelen.
En als dat niet zo was, je altijd  moet bellen.
Ik heb dat zelf ook een keer gehad en ik kon  dezelfde dag nog terecht en er was gelukkig niks aan de hand. Ff bellen meis,
Laat je het nog even weten??

Groet

Ja, gewoon bellen hoor! Stel dat alles toch gewoon goed is, en jij zou een rotweek hebben! Je verloskundige zou het je juist kwalijk nemen als je niet zou bellen.

Ja, gewoon bellen hoor. Daar is de verloskundige ten slotte ook voor: om je gerust te stellen als je je zorgen maakt. Bij mij zeiden ze bij de eerste ook van, 'ookal kom je midden in de nacht'. Wel fijn hoor, dat ze zo meeleven.

Sterkte en ik hoop dat alles in orde is!

Marisa

Dit komt mij ook heel bekend voor....ook ik heb weleens van die dagen gehad dat ik niet zeker wist of ik de kleine nou wel of niet gevoeld had....
en ook ik maakte me zorgen.....zolang je toch nog lichte tikjes voelt dan zit het wel goed....maar inderdaad ...als je je echt zorgen maakt dan zou ik de verloskundige bellen.

sterkte

FF

Hoi hoi,

Jezelf zorgen maken is nooit goed meis...
Je beeb kan ook meeekrijgen dat jij ziek bent en daarom wat rustiger is. Ook bewegen ze met 27 weken nog niet elke dag duidelijk genoeg omdatze echt nog heel veel ruimte hebben.

Toch als jij je teveel zorgen maakt, lekker even naar de VK om naar het hartje te luisteren!! Daar zitten ze voor, maar hoop dat ik je toch wat kan geruststellen.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Ik weet niet of je inmiddels de vk al hebt gebeld? Je kan ook eerst nog even zelf proberen contact te krijgen met je baby. Door even te gaan liggen of hangen op de bank en te ontspannen. En dan duwen op je buik. Dan zou je kindje toch wel een schopje terug moeten geven binnen een kwartier. Als je baby reageert dan is alles in orde. Anders idd. de vk bellen.

Terug
Bovenaan