moet ik van voeding overstappen.

hoi,

Goewan heeft nu al een week of 3 dat hij na iedere voeding ong een kwart van zijn fles (niet in een keer maar meerdere) terug geeft, zijn hele box zit er onder.

we wachten al met he neerleggen tot een boertje en laten het dan nog even zakken, maar hij spuugt echt mega veel terug.

hij beweegt de laatste tijd wel steeds meer,(draaien enzo)   als hij naar zijn fles in slaap valt geeft hij tot aan de volgende voeding niet terug.

nu vraag ik mij af, heeft dit spugen te maken met de grotere bewegelijkheid of moet ik nu over stappen naar voeding voor baby die spugen........

als hij op zijn buik in de box ligt schuift hij altijd lekker met zijn hoofdje er doorheen

mmm lekker die foto

wat geef je nu voor voeding?
ik geef jens al een hele tijd friso comfort, dat is ingedikte melk
word als het ware beton in zn buik
spuugt nooit meer!

het is het proberen waard

Ik weet niet hoe lang je wacht met hem in de box te leggen na een fles? Het is namelijk beter om het eerste half uur tot uur geen druk op het maagje/buik te hebben. Dan wordt de voeding er namelijk heel makkelijk uitgedrukt. En volgens mij kan jouw zoontje al op zijn buik draaien, toch?

Ik zou denk ik geen andere voeding doen, want als hij slaapt komt het niet terug. Waarschijnlijk is het dan ook geen spugen, maar meer een te grote druk op de maag te snel na de fles.
Ruben vindt het nu heerlijk om bij je op schoot te zitten. Kan hij lekker rondkijken. Maar als we dat net doen na de fles, dan komt er ook van alles omhoog. Daarom gaat hij lekker in de wipstoel en zetten we die wat steiler ....... kan hij toch alles zien en is er geen druk op zijn maagje.

Succes ermee, want zo was je je een ongeluk! Overigens ...... hoe ouder ze zijn, hoe beter het maag/slokdarm-klepje functioneert. Dan heb je er veel minder last van. Jouw ventje is gewoon snel met het draaien op zijn buik .....

Groeten, mam van Laura en Ruben

Terug
Bovenaan