Moet je boxkleed wassen?

Hoi allemaal,

Ik vraag me af of je de boxkleed ook moet wassen.
Ik heb er 2. (1 reserve) We hebben van het weekend de box toch maar gezet
Omdat we een stukje woonkamer moesten veranderen (meubels,etc).
Ik leg ze er nog niet in want we hebben een hond en een kat. Anders zit het al onder de haren. Maar ik zou ze het liefst pas wassen als het vies is.

Wie weet of het moet?

liefs An 37 weken en 4 dagen zwanger

volgens de maatzorg moet je alleen dingen wassen die op het lichaampje zitten dus ik doe het niet
trouwens een keeer golfje melk of even boeren hup het zal weer in de was gaan
dus als het moet lijkt mij het vroeg genoeg
ik heb het er wel al in gelegd of eigenlijk mijn dochter die vond het leuk staan
ach ik denk maar zo straks zal ook niet altijd alles steriel zijn
en gewoon bij iemand thuis schijnt nog alles veiliger te zijn dan een zk want daar zitten de meeste bacterien

Ik heb het boxkleed wel gewassen, ik vind dat zelf een prettiger idee. Ik zou zelf ook nooit in een bed gaan liggen waarvan de lakens nieuw zijn en niet gewassen dus dat doe ik voor de baby dan ook niet. Maar of het echt veel uitmaakt weet ik niet, het zal hem meer in het idee zitten denk ik. De een vind het geen prettig idee en de ander maakt het niet veel uit.

Ik was mijn lakens nooit voordat ik er in ga liggen, rechtstreeks uit de verpakking en voila..

Boxkleed zou ik niet wassen (is zonde vind ik ) en het word snel genoeg vies..alhoewel je met luiers eronder (hydrofiel) wel e.e.a. kan voorkomen..

Terug
Bovenaan