Moet je echt doen!!

Hoi lieve maart mama's

Ik heb wat uitgevonden wat ik echt kei fijn vindt....
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair op internet.
Heb nu 50,- uitlaten betalen door gewoon elke keer ff op mailtjes te klikken... Ik bestel ook best veel bij wehkamp en als ik dat dan via Money doe krijg je zeg maar parels op t bedrag wat je koopt! Het is niks engs ofzo hoor... anders beveel ik t jullie echt niet aan... maar omdat ik nu 50,-e heb gespaard dnek ik misschien hier iets voor de mama's kun je lekker sparen en in de Dec. maanden uit laten betalen ofzo! leuk voor sint of carnaval extra centje... je hoeft niks te betalen en zit nergens aanvast ofzo... als je t niks vindt kun je t ook gewoon weer afmelden....

Het werkt zo:
Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.

Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!

(je krijgt dan een mailtje met een link om op die site te kijken en ik klik dan op die site en gelijk als hij in zicht komt weer weg... dus 1 sec. werk en weer parels verdiend!! joehoeee haha gemeen he)

Neem een kijkje op de website en meld je eens aan via onderstaande link:
http://www.moneymiljonair.nl/?u=574965&c=nl&rt=7

Groetjes
Joyce

(sorry voor t "reclame" maken maar ben er zo enthousiat over..hihihihi)

Hahhaha ik zit er ook al een poosje op. Een beetje mailtjes aanklikken en bingo spelen en zo verdien je makkelijk een paar centjes bij zonder dat je daar veel voor hoeft te doen.
Ik heb ook nog wel een paar andere sites als iemand daar geinteresseerd in is.

Liefs marielle

Hoi blondy,

Ik weet niet of ik dat hier neer mag zetten?? In verband met reclame maken??
Nou ja als jullie intresse hebben in nog wat sites, ik ben op hyves te vinden. Stuur me ff een prive krabbel met je mailadres en dan stuur ik je de sites die ik nog meer ken. Want het leuke van alle sites is ook dat de mensen die via jou aanmelden, jij daar ook weer eenmalig wat aan verdiend. Net als joyce heeft gedaan met haar link.

Nou ik heb het jaren geleden, denk zo'n 8 a 9 jaar geprobeert, maar toen moest je alles via creditcard laten betalen, en uiteindelijk was er niets van waar, en je krijgt giga veel spam binnnen.
Ik hoop dat jullie een betere variant hebben, maar ik begin er niet meer aan. Maar wens jullie veel klik plezier, ik heb er eerlijk ook niet de tijd voor.

nee dit is niks met creditcard.... je hoeft alleen je rekening nummer op te geven om t geld te laten storten... ;-)

En er zit niks achter van enge dingen.... als je op de enquetes ingaat krijg je wel veel spam enz. ja maar die doe ik lekker niet ;) haha

marielle idd heb er ook nog 2 meer waar ik dat bij doe..

groetjes

Terug
Bovenaan