Hoi lieve maart mama's
Ik heb wat uitgevonden wat ik echt kei fijn vindt....
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair op internet.
Heb nu 50,- uitlaten betalen door gewoon elke keer ff op mailtjes te klikken... Ik bestel ook best veel bij wehkamp en als ik dat dan via Money doe krijg je zeg maar parels op t bedrag wat je koopt! Het is niks engs ofzo hoor... anders beveel ik t jullie echt niet aan... maar omdat ik nu 50,-e heb gespaard dnek ik misschien hier iets voor de mama's kun je lekker sparen en in de Dec. maanden uit laten betalen ofzo! leuk voor sint of carnaval extra centje... je hoeft niks te betalen en zit nergens aanvast ofzo... als je t niks vindt kun je t ook gewoon weer afmelden....
Het werkt zo:
Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.
Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!
(je krijgt dan een mailtje met een link om op die site te kijken en ik klik dan op die site en gelijk als hij in zicht komt weer weg... dus 1 sec. werk en weer parels verdiend!! joehoeee haha gemeen he)
Neem een kijkje op de website en meld je eens aan via onderstaande link:
http://www.moneymiljonair.nl/?u=574965&c=nl&rt=7
Groetjes
Joyce
(sorry voor t "reclame" maken maar ben er zo enthousiat over..hihihihi)
Ik heb wat uitgevonden wat ik echt kei fijn vindt....
Sinds een tijdje ben ik lid van MoneyMiljonair op internet.
Heb nu 50,- uitlaten betalen door gewoon elke keer ff op mailtjes te klikken... Ik bestel ook best veel bij wehkamp en als ik dat dan via Money doe krijg je zeg maar parels op t bedrag wat je koopt! Het is niks engs ofzo hoor... anders beveel ik t jullie echt niet aan... maar omdat ik nu 50,-e heb gespaard dnek ik misschien hier iets voor de mama's kun je lekker sparen en in de Dec. maanden uit laten betalen ofzo! leuk voor sint of carnaval extra centje... je hoeft niks te betalen en zit nergens aanvast ofzo... als je t niks vindt kun je t ook gewoon weer afmelden....
Het werkt zo:
Bij MoneyMiljonair kan je sparen voor punten die je later kan inwisselen voor geld.
Ontvang spaarpunten (genaamd parels) bij:
- E-mails lezen
- Het bezoeken van websites
- Het kopen van producten
- Het oplossen van puzzels
- En nog veel meer!
(je krijgt dan een mailtje met een link om op die site te kijken en ik klik dan op die site en gelijk als hij in zicht komt weer weg... dus 1 sec. werk en weer parels verdiend!! joehoeee haha gemeen he)
Neem een kijkje op de website en meld je eens aan via onderstaande link:
http://www.moneymiljonair.nl/?u=574965&c=nl&rt=7
Groetjes
Joyce
(sorry voor t "reclame" maken maar ben er zo enthousiat over..hihihihi)