moet je iets voelen

Hallo, wij zijn bezig aan ronde 8.....ik had vandaag ongesteld moeten worden....het kan nog....de dag duurt nog een paar uur.Ik ben nog mooit in die 1 en een half jaar dat ik nu gestopt ben metde pil 1 dag over tijd geweest.
Nu voel ik nog helemaal niks dat er op kan wijzen dat ik zwanger ben.....alleen een hoop gerommel in mn buik.Ik heb vannacht wel precies gevoeld wat ik iedere maand voel, mijn lichaam maakte zich duidelijk klaar om ongesteld te worden....maar geen bloed....ook nu voel ik nog niks dat erop wijst dat ik ongesteld ga worden....

zijn er vrouwen die ook nog helemaal niks voelden en wel zwanger bleken te zijn....ook geen pijn in de borsten???

Moet je altijd iets voelen????
 
Volgens mij hoef je niets te voelen. Ik had zelf het gewone gevoel van aankomende ongesteldheid maar die kwam ook niet (ben nu 31 weken zwanger). Pijnlijke borsten kreeg ik zowiezo altijd voordat ik ongesteld moest worden. Dus gewoon nog even afwachten en testen? Ik hoop voor je dat je zwanger bent.
 
Je hoeft inderdaad niets te voelen.
Ik was er ook van overtuigd dat het niet gelukt was omdat ik een menstruatie aan voelde komen, maar bleek twee dagen later toch gewoon zwanger te zijn.

Ik duim voor je!

N.
 
Hoi,

Bij mij voelde het precies zo. Beetje gerommel in mijn buik en het gevoel dat ik ongi moest worden.
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!

groetjes Lotte
 
Ik was een dag naar Amsterdam geweest en borrels gedronken. De vlg dag voelde ik me zo misselijk.Ik maar denken dat het door het doorzakken kwam.Twee dagen later een test gedaan omdat mijn ongie niet kwam en uiteindelijk bleek ik al 4 weken zwanger te zijn.Al die tijd niets gemerkt, dus spannend meid.Het kan allemaal!.

Liefs Angela
 
Ik was er helemaal niet mee bezig na mijn miskraam. Achteraf was ik moe en had last van mijn borsten (had ik altijd als ik ongesteld moest worden, dus wass voor mij geen reden om te denken dat ik zwanger was).
Ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!
 
ik snap ook niet dat sommige vrouwen zelfs al na de bevruchting iets zouden voelen. ik voelde op de dag van mijn overtijd ook niks. ik had gewoon een ongi. gevoel in mijn buik zoals altijd, en dacht dus echt dat ik het moest worden.
maar was dus zwanger.
ik moet wel zeggen dat ik normaal altijd in het midden van mijn cyclus mijn eisprong heel duidelijk voel. en dus op het moment dat ik bevrucht ben geworden de eisprong die maand nooit heb gevoeld...
gr. sandy
 
Bij mij was het net zo. Ik was op weekend naar Reims, en ik dacht dat ik ongesteld moest worden (meer dan een week vroeger dan verwacht) Bleek dat ik dan al mijn zwangerschap voelde.
Anders heb ik nooit pijn gehad in mijn borsten of ben ik nooit misselijk geweest. Gewoon een zeurend gevoel in de onderbuik.
Best een test doen...
Succes ermee!
gr, S.
 
Terug
Bovenaan