Moet je klaarkomen om zwanger te raken?

Ik heb een vraag..

Ik ben 28 jaar en ik en mijn man hebben besloten om voor ons eerste kindje te gaan.

Ik twijfel alleen aan één ding. Moet je klaarkomen om zwanger te raken?

Ik kom nooit klaar tijdens sex. door dingen die er gebeurd zijn in mijn verleden, doet een  lul tussen mijn  benen mij geen plezier..

Nou weet ik alleen niet of ik dan wel natuurlijk zwanger kan raken.

Kan iemand mij hiermee helpen. Schaam me ervoor om dit aan de huisarts te vragen.

groet Kiwi

Kiwi, Volgens mij hoef je niet klaar te komen om zwnager te raken hoor! Ik heb wel ergens een keer gelezen dat door het verkrampen van de baarmoeder het sperma sneller naar het eitje wordt geduwd maar goed sperma komt er ook wel.

Het is jammer dat je door vervelende ervaringen niet kan genieten van sex. Misschien is het een optie om ook wat andere dingen te proberen waar je misschien wel van klaar kan komen.

Ik wens je heel veel geluk en hoop dat je snel zwanger mag zijn,

quote: kiwi_1798 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 18:13:02'));

Dank je wel.

Ik kom ook wel klaar als die z'n handen of mond gebruikt.

Maar niet zodra er een penis in mijn vagina zit.

Groet Kiwi

Ach meid, bijna niemand komt spontaan vrij van een piemel tussen de benen. Dus maak je daar maar niet druk om haha dát is niet veel vrouwen gegund. Vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt opgelopen in het verleden meis. Maar je hoeft dus niet klaar te komen om zwanger te raken. Ik kom nooit zomaar klaar, mijn man moet daar gewoon keihard voor werken haha. Succes met zwanger worden. Je zou het ook andersom kunnen doen, eerst hij daarna jij zeg maar! Dat is hetzelfde principe maar dan anders. Nogmaals succes...

quote: Lieskuhh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 18:49:32'));

quote: kiwi_1798 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2008 18:13:02'));

Dank je wel.

Ik kom ook wel klaar als die z'n handen of mond gebruikt.

Maar niet zodra er een penis in mijn vagina zit.

Groet Kiwi

Ach meid, bijna niemand komt spontaan klaar van een piemel tussen de benen. Dus maak je daar maar niet druk om haha dát is niet veel vrouwen gegund. Vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt opgelopen in het verleden meis. Maar je hoeft dus niet klaar te komen om zwanger te raken. Ik kom nooit zomaar klaar, mijn man moet daar gewoon keihard voor werken haha. Succes met zwanger worden. Je zou het ook andersom kunnen doen, eerst hij daarna jij zeg maar! Dat is hetzelfde principe maar dan anders. Nogmaals succes...

hoi

wat naar dat je zulke ervaringen hebt gehad en dat deze zo doorwerken in jullie relatie...
hoplelijk kan het verlangen naar een kindje het iets mooier voor je maken.
je hoeft niet klaar te komen om zwanger te worden. Het schijnt het wel een beetje te ondersteunen, maar is echt niet noodzakelijk. Anders waren er echt niet zoveel kinderen op de wereld!!

succes

Hoi meiden,,

Nou meisje,, ik kom minimaal een keer per week klaar
en ben al meer dan 3 jaar bezig om zwanger te raken,, voor   2e kindje,,

Dus,, maak je  geen zorg over,,

Heel veel succes met zwanger worden allemaal,,

Groetjes Maria

Terug
Bovenaan