Moet je nu per se een aantal dagen achtereen klussen rond de eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Mijn vriendje en ik proberen zwnager te worden, maar het lwordt een opgave voor ons om ieder dag rond de eisprong te klussen. Eigenlijk vrijen we maar ca. 1 x per week. Ik weet gelukkig wel exact wanner mijn eisprong is, dus probeer er direct voor te vrijen. Zou dit voldoende zijn en zijn onze kansen echt minder nu? Graag ervaringen van jullie zwangere (of zwanger geweest) meiden!!

liefs Masja

Hoi,

Het beste kun je om de dag klussen.
Iedere dag is niet goed, het zaad is dan van mindere kwaliteit.
Handig dat je je eisprong voelt, dan kun je daarop inspelen en klussen.
Probeer het die tijd om de dag te doen, dan heb je de meeste kans.
Zo heb ik het bij beide zwangerschappen gedaan, en meteen bij alle 3 de 1e maand raak. Helaas 2x een miskraam. Nu 5 weken en 6 dagen zwanger.
Succes!!!!!!!!

Liefs, Go

quote: masterw schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-04-2006 11:37:45'));

Hoi meiden,

Mijn vriendje en ik proberen zwnager te worden, maar het lwordt een opgave voor ons om ieder dag rond de eisprong te klussen. Eigenlijk vrijen we maar ca. 1 x per week. Ik weet gelukkig wel exact wanner mijn eisprong is, dus probeer er direct voor te vrijen. Zou dit voldoende zijn en zijn onze kansen echt minder nu? Graag ervaringen van jullie zwangere (of zwanger geweest) meiden!!

liefs Masja

Beste Masja!
Het is wat he dat zwanger proberen te worden. Kan je in ieder geval een tip meegeven, Niet iedere dag vrijen. Het zaad van je man is dan niet sterk genoeg, gaat hiervan achteruit. Als je 2 dagen voor je eisprong vrijd dan heb je de meeste kans om zwanger te raken, je bent dan het vruchtbaarst, daarna om de dag vrijen.
Kijk anders even op http://www.zwangerschapspagina.nl/  Misschien heb je hier wat aan.
Succes met zwanger worden, hoe lang ben je eigenlijk al bezig om zwanger te worden?

Groeten van Miena

Terug
Bovenaan