Moet je pap geven?

Goedenavond dames,

Moet je pap geven?

Ons mannetje is ruim 8 maanden en hij heeft nog nooit pap gekregen. Hij heeft het altijd heel goed gedaan op de flessen met melk zonder iets erin. Zou ik hem toch pap moeten geven en waarom dan?

Groetjes Charlotte

hoi hoi,

Wat ik heb begrepen is dat als je kind rond de 7 a 8 maanden nog geen of weinig brood eet, dat ze dan pap nodig hebben i.v.m de granen ofzo ??Misschien zeg ik het wel verkeerd hoor haha dan verbeterd iemand me vast

groetjes leetje 1981

Moeten denk ik niet.
De pap (bambix dan) zitten dezelfde ingrediënten in als in brood, waaraan ze gaan wennen om te eten.
Ik heb yoëll ook nog geen pap gegeven, wel nutrix in zijn laatste fles ivm lekkerder de nacht door slapen.
Wel krijgt hij 's middags een boterham smeerworst.

Volgens mij moeten ze geen pap eten, maar dan een boterham.

Of is dat niet goed uitgelegd? Meiden verbeter me even als ik fout zit.

Pauline

Hoi!

Linde is 7mnden en heeft ook nog nooit pap gekregen, morgen gaat papa wel proberen pap als ontbijt in te voeren.
Gewoon lekker lepelen, of pap echt moet weet ik niet maar er zitten wel vezels in en die hebben ze volgens mij wel nodig. Je zou ook een boterham + een flesje kunnen geven.
Onze oudste dochter heeft ook altijd pap gehad 'smorgens, van een bordje- ik ben niet zo'n voorstander van een papfles- en dat ging super.
Ik ben dus erg benieuwd morgenvroeg!!

groetjes Danielle.

hoi,
kayleigh krijgt twee a drie keer per dag pap, en zij eet ook nog drie broodjes.
dit vanwege de bouwstoffen en calorieeën, ze kreeg toen ze 7mnd was nog vijf flessen, en sliep dus nog niet door. het cb adviseerde toen om meer pap te geven omdat ze veel verbruikt en dus niet genoeg had, dit werkt goed, ze krijgt naast de pap nog een fles.
maar mijn eerste lust geen pap dus die heeft het nooit gehad.
maar ik zal even je vraag beantwoorden anders wordt het zo'n raar verhaal,
ik denk dat als je kind goed eet en daarnaast geen honger heeft geen pap nodig heeft, maar het kan dus wel iets extra's zijn, of een vervanger van brood.
groetjes steffie

Ik vroeg het me ook al af ja...
Stef krijgt nu 's avonds nog steeds een papfles, maar 'sochtends gewoon een
fles melk. En dan fruit en groente... Hij krijgt ook nog geen brood... Eerst woensdag
maar eens horen wat ze op het cb zeggen....

Liefs Annet

Terug
Bovenaan