Moet jullie iets vertellen.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Sommigen van jullie kennen mij van hier en hebben me een tijd niet gezien. Dit omdat mijn moeder pas kanker heeft gekregen en dit slokt toch best wel wat energie van je. We hebben 2 schatten van kinderen en daar genieten we volop van. Door dit gedoe met mijn moeder hebben we de droom van nummer 3 van de tafel geveegd.
Maar nu komt het..... Ik ben zwanger! Niet aan zien komen maar toch waar.

Ik wil iedereen succes wensen en ik hoop dat we snel allemaal op de blauwe of roze wolk komen te zitten.

Dikke knuffff Tamara

Heey meis,

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Maar wat dubbel zeg! Hoe is het met je moeder? Zijn ze aan het behandelen? Iig veel sterkte meis en probeer te genieten van je zwangerschap!

Liefs ciomama

Van harte met je zwangerschap! Heel veel sterkte met je moeder. Hoe gaat het nu?

Liefst westie

Wat een ontzettend leuk nieuws! Ook al voelt het misschien een beetje dubbel, het heeft zo moeten zijn. Geniet ervan!

ooh wauw! gefeliciteeeerd!! super leuk dat er nu toch goed nieuws is, na het slechte nieuws van je moeder! Hoe is het nu met haar?

Geniet lekker van je zwangerschap en sterkte met je moeder!!

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik hoop dat het met je moeder onder controle is.

Van harte! Ik weet nog dat je lang zat te dubben met wel of niet testen. Hoe ver ben je?

Met mijn moeder gaat het best wel goed. Ze is nu halverwege de chemotherapie en bestralingen en ze is nu alleen wat sneller moe, maar ziek is ze tot nu toe niet.
Daarentegen ben ik wel om de haverklap misselijk. Zodra mijn maag bijna leeg is dan begint het weer. En moe ben ik ook al.
Ik denk dat ik nu een week of 5 zwanger ben, precies weet ik het niet, ben er namelijk niet mee bezig geweest en mijn cyclus is niet regelmatig.

Maar ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Dikke knuffel Tamara

Terug
Bovenaan